Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
daihatsu-cuore-l-01.jpg

Daihatsu Cuore

Daihatsu Cuore Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Daihatsu Cuore, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu mașina de transport de dimensiuni reduse și putere mică a devenit renumit constructorul japonez Daihatsu pe piața automobilistică. Experții au prevăzut că în Europa cererea de mașini urbane se va dezvolta prima dată la sfârșitul anilor '70, unde, cu toate acestea, mașinile venite erau deja cu motoare mai mari decât în alte părți ale lumii. Prima generație a Daihatsu Cuore a fost unul dintre modelele cu care constructorul japonez s-a stabilit ca furnizor în țările europene. De la preluarea conducerii de către Toyota în anul 1998, japonezii și-au extins programul de mașini cu Sport Utility Vehicles (SUV) de dimensiuni mici precum Terior, prin microcaravane precum Terios sau prin mini-decapotabile precum Copen. Toate aceste modele aveau costuri reduse de întreținere, taxe și asigurări ieftine, motoare cu consum redus de combustibil și emisii CO2 scăzute. Daihatsu Cuore vedere din fata

Din anul 1980, Daihatsu Cuore a aparținut programului japonezilor

Primele modele de Daihatsu Cuore care au aparținut liniei de producție a japonezilor au fost cele contruite în anii '80. Prima generație de Daihatsu Cuore care a intrat pe piața europeană s-a lansat în anul 1981 și avea designul tipic angular al autovehiculelor din acea perioadă, cea a anilor 1980. Această micro-mașină care avea o greutate de 600kg a fost pusă în vânzare ca mașină cu trei uși, ceea ce reprezenta o premieră în piața europeană a sedan-urilor cu cinci uși. Dimensiunile sale: avea 3,20 metri lungime și 1,40 metri lățime și putea găzdui patru pasageri cu bagaje de 100kg. Cu motorul său cu o cilindree de 0,6 litri, Cuore reușea să producă 20 kW (28 CP), reușind astfel să atingă o viteză maximă de 110 km/h.

Mai multă putere, consum mai mic

Cu acest principiu în spate, a doua generație de Daihatsu Cuore pusă în vânzare în anul 1986 a reprezentat un model revoluționar. Puterea noului motor de 0,8 litri a fost mărită la 32 kW (44 CP) și era acum suficientă pentru a atinge o viteză maximă de 135km/h. În același timp, consumul de carburant era redus de la 6,2 litri la 5,7 litri. Aceste modele construite până în 1991 au fost disponibile a fi achiziționate cu o cutie de viteze automată în două trepte. Deși dimensiunile în lungime și lățime nu s-au schimbat în ceea ce privește modelul din a treia generație, cea din 1991-1995, Daihatsu Cuore avea acum un design mai tipic datorită ridicării acoperișului de la 1,31 la 1,41 metri, oferind astfel și ferestre mai mari. Ca urmare, greutatea mașinii a crescut puțin, la 640 kg, însă acest spațiu suplimentar oferea mai mult loc pentru pasageri și o capacitate mai mare de încărcare, de până la 128 de litri. Daihatsu Cuore vedere din spate

Mai mult spațiu de depozitare datorită dimensiunilor mai mari

La a treia generație de Daihatsu Cuore, produsă între 1995-1998, s-au mai crescut încă o dată dimensiunile în înălțime cu doi centrimetri, precum și în lungime, însumând un total de 3,31 metri. Capacitatea de încărcare a crescut de asemenea, la 155 litri, care se extindea până la 428 litri în cazul în care scaunele din spate erau pliate, această nouă capacitate de stocare ajungând în sfera normalului în comparație cu restul automobilelor de clasă medie. Motorul montat pe această serie de Daihatsu dezvolta până la 41 kW (55 PS), permițându-i să atingă o viteză maximă de 135 km/h. În același timp, consumul a scăzut la 5,3 litri.

Un motor mai mare și echipamente de siguranță mai bune

A cincea generație de Daihatsu Cuore produsă între 1999-2003 a primit un motor nou cu capacitate cilindrică de 1,0 litri care reușea să propulseze mașina spre o viteză maximă de 140 km/h, având un consum mediu de 5,0 litri. Micro-mașina a continuat să crească, atingând dimensiuni de 3,41 metri lungime și o înălțime de 1,47 metri și a fost echipată ca dotare standard cu două airbag-uri și sisteme de pretensionare a centurii de siguranță. Pentru aceste modele era, de acum, disponibilă ca opțiune separată sistem de ABS. În ceea ce privește confortul, producătorul japonez oferea aer condiționat și geamuri acționate electric.

Noua generație de Daihatsu Cuore

A șasea generație de Daihatsu Cuore avea acum acoperișul de 1,5 metri înălțime, diferențiindu-l în mod semnificativ de predecesorii săi. De asemenea, ampatamentul său crescuse la 2,37 metri. Pentru comparație: Daihatsu Cuore a început cu un ampatament de 2,15 metri. În ciuda creșterii în dimensiuni a noului model, viteza maximă era de 160km/h și suta de kilometri era atinsă în 12,2 secunde, în timp ce prima versiune necesita peste 30 de secunde pentru această performanță. În ciuda acestor modificări, inginerii au reușit să scadă în continuare consumul de benzină al motorului Euro 4 - la o medie de doar 4,4 litri. Un anunț din 2007 care aducea la cunoștință apariția noului model Cuore afișa valori ale consumului scăzute cu încă 0,3 litri și valori de emisie a CO-2 de 104 g/k.