Găsește autovehicule Daihatsu second hand pe AutoScout24

Daihatsu

Daihatsu: cel mai mare brand din clasa mini

Producătorul auto japonez Daihatsu, înfiinţat în 1907, a crescut cu ajutorul maşinilor din clasa mini. Au fost produse, în diverse fabrici din ţările asiatice, peste un milion de reprezentanţi clasici ai mărcii, de la Daihatsu Cuore şi până la autoturismul de teren Terios. Din 1998, de când Daihatsu este deţinută în mare parte de către cel mai mare producător mondial, Toyota, Daihatsu a putut să devină lider pe piaţa japoneză a maşinilor mini. Daihatsu este prezentă în Germania odată cu introducerea manevrabilului vehicul de teren Daihatsu Wildcat, din 1977. Aici, ca şi pretutindeni în Europa, Daihatsu face parte din brand-urile cu cele mai bune rezultate în satisfacerea nevoilor clienţilor, datorită calităţii sigure şi a serviciului foarte bun cu clienţii. Deşi producătorul decide, contrar concurenţilor, să nu introducă modele cu motoare diesel în program, modelele Daihatsu sunt unele din cele mai economice şi mai non-poluante maşini de la vremea respectivă. Pe lângă asta, Daihatsu, cu o politică inovativă şi design curajos, dovedeşte că design-ul maşinilor mini se îmbină şi cu caracteristicile autoturismelor din alte clase de la autovehicule de teren, la decapotabile şi minivan. Daihatsu Cuore

Cele mai populare modele Daihatsu de pe piaţa germană

  • * Daihatsu Sirion: Prima maşină oferită de către Daihatsu pe piaţa germană a fost Daihatsu Charade, în 1978. Acesta a fost înlocuit în 1998 de către modelul Sirion, iar din 2005, pe piaţa germană, este disponibilă versiunea special creată pentru ţările europene. În timp ce Daihatsu Sirion 1.3 Eco consumă 6,3 litri/100km (148 g/km CO2) şi este unul din cele mai „curate” autovehicule de teren cu tracţiune integrală, Sirion 1.0 străluceşte cu un consum de doar 5 l/100km şi 118 g/km emisii CO2.
  • * Daihatsu Cuore: Cel mai cunoscut produs marca Daihatsu este disponibil în Germania încă din 1981. Cel mai mic autoturism în cinci uşi din toată lume este, cu motorul său de 51 kW (70 CP) ce consumă doar 4,4 l/100km (104 g/km CO2), unul din cele mai economice şi mai non-poluante autoturisme din lume. Costurile de întreţinere minuscule şi, dată fiind categoria din care face parte, spaţiul luxuriant cu un ampatament de aproape 2,5 metri şi cu un volum maxim de 414 l, fac ca Daihatsu Cuore să fie cel mai vândut autoturism mic al producătorului japonez.
  • * Daihatsu Materia: minivan ca maşină mică. Cu Materia, Daihatsu demonstrează că funcţionează un astfel de concept, în special datorită design-ului atrăgător. Caracteristicile sale: scurt de 3,8 metri şi o înălţime neobişnuită de 1,63 metri, spate abrupt şi parte frontală scurtă. Cea mai înaltă variantă de echipare beneficiază de aer condiţionat şi jante de aluminiu, motor de 1,3 sau 1,5 litri, care consumă 6,6 l/100 km (145 g/km CO2) sau 7,2 l/100km (170 g/km CO2). În trecut, era disponibilă şi o variantă Daihatsu Materia cu tracţiune integrală.
  • * Daihatsu Terios: Offroader-ul în versiune compactă a apărut pe piaţă în 1997 şi este succesorul Daihatsu Rocky. SUV-ul în format mini, cu o lungime de aproape 4,0 metri şi o lăţime de abia 1,70 metri, a fost produs între 2000 şi 2006. Motorul de 1,5 litri din varianta de top Daihatsu Terios S, dotată cu tracţiune integrală, consumă în medie 8,1 l/100km (191 g/km CO2). Abilităţile de offroad sunt date de un diferenţial blocabil şi de controlul tracţiunii, disponibil standard.
  • Daihatsu Copen: Roadster cu două locuri, acoperiş rabatabil hidraulic, care fură garantat privirile trecătorilor. A fost introdus pe străzile Germaniei încă din 2004, la început doar cu volan pe dreapta, iar doi ani mai târziu şi cu volan pe stânga. Motorul său de 1,3 litri produce 64 kW (87 CP) şi atinge o viteză maximă de 170 km/h.