Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
honda-civic-l-01.jpg

Honda

Cu greu mai poți găsi o altă marcă de mașini care să despartă proprietarii de automobile și să stârnească un interes atât de mare între fani și adversari ca Honda. Uneori este nevoie de timp pentru a te obișnui cu elementele sale vizuale, iar renumele dobândit în cercurile de tuning cu greu pătrunde până la publicul larg. Dar, dacă s-ar crea o listă a celor mai sportive mașini, modelele japoneze ar ocupa cu siguranță topul acestei liste. Pentru că nu este același lucru să stai în spatele volanului unei Honda, fie ea Civic, NSX sau S2000, sau a oricărei alte mașini. Totuși, nu trebuie sa fiți nici furios și nici iute pentru a vă putea bucura de beneficiile oferite de modelele Honda. Chiar în afara pistelor de curse, mașinile japoneze sunt mereu apte să facă față oricărui drum, conving prin rafinament tehnic și dotări extinse de siguranță.

Modelele Honda, întotdeauna în fruntea mașinilor second-hand

Honda Civic Type R din spate Există trei motive bune pentru care automobilele Honda sunt mai agile decat concurența: motoare cu turații înalte, direcție fermă și suspensii solide. Chiar și cineva care nu visează la o mașină sport cu motor de mare putere pentru curse pe pista de viteză, ci pur și simplu caută un vehicul de zi cu zi, se află pe mâini bune cu Honda. Pentru că atunci când vine vorba de calitate și durabilitate, japonezii conduc în mod regulat competiția. TÜV și DEKRA - două instituții de certificare din Germania, au puține de spus despre o Honda – chiar în stare folosită, aceasta crează rar probleme. Totuși, marca cu greu se poate afirma față de concurența de la Wolfsburg sau Rüsselsheim, cu toate că în urma unei analize obiective observăm că mașinile japonze se prezintă a fi tot la fel de performante ca și cele nemțești. Vă prezentam trei modele de Honda, care și-au câștigat locul pe piața mașinilor de ocazie. Honda Jazz din față Honda Jazz : mic, dar foarte spațios și flexibil, acestea sunt cele mai mari avantaje oferite de Honda Jazz. A fost introdus ca model subcompact în Europa, în toamna anului 2001; în Japonia, China și Statele Unite ale Americii modelul a fost vândut sub numele Honda Fit. Honda Jazz este oferit în a treia generație începând cu 2013. Frapant rămâne sistemul de scaune flexibil: deoarece rezervorul nu este sub scaunele din spate, scaunele se pot lăsa în jos și spătarele se pot rabata, astfel încât obiecte mari sau voluminoase pot fi transportate cu ușurință. Dar chiar și cu cinci persoane la bord, în partea din spate mai rămâne spațiu pentru încă mai mult de 350 de litri - în clasa mașinilor mici, nu există nici un alt model care să aibă spațiu de stocare mai mare decât Honda Jazz. Modele second-hand îngrijite nu sunt greu de găsit. Honda Civic din partea frontală Honda Civic : Civic-ul este considerat seria extrovertită de la Honda. Prima generație a fost lansată pe piața din Japonia în 1972, din 2012 generația a 9-a este disponibilă, iar generația cu numărul zece va apărea în 2017. Civic este pentru Honda ceea ce Golf este pentru VW: un mare succes internațional care numără 18,5 milioane de vehicule vândute, fiind un succes resunător nemaiîntâlnit până la acel moment. Cu toate acestea, caracteristicile exterioare și interioare sunt cele care conving în acest caz la Honda. În special, acest lucru se aplică pentru mașinile de ocazie - motoarele sunt printre cele mai sportive din clasa lor, oferă o bună securitate și sunt, de asemenea, montate pe un șasiu bun, fiind dotate cu un eșapament de înaltă calitate. Totuși, design-ul ultimelor două generații este perceput de critici ca fiind un pic excentric. Honda Accord din față Honda Accord : La fel ca și modelul Civic, Honda Accord este, de asemenea, un succes internațional, totuși în marea parte a Europei rămâne puțin cunoscut. Acest model de Honda este, de asemenea, o alegere bună - fiabilitatea este apreciată chiar și de TÜV. Prima versiune Honda Accord a fost introdusă pe piață în 1976, în prezent a opta generație este deja vândută (din 2008). De la începutul anilor 1990, diferitele modele distribuite de Accord pe piața mondială diferă în ceea ce privește mărimea și aspectul: astfel, modelele europene de dimensiuni medii sunt mai mici decât cele destinate pieței americane. Versiunea break, numită Honda Accord Tourer, oferă un spațiu interior generos și o sarcină maximă utilă a vehiculului mai mare. De asemenea, în cazul Honda Accord echiparea și motorul sunt considerate a fi de top.

Puterea visurilor, cea care a dus Honda mai departe

Fondatorul companiei, Honda Soichiro Forța Honda este puterea de a visa. Acest lucru este mai mult decât un concept introdus de specialiștii în comunicare - acest principiu este esența Honda Company. Puterea de a visa a existat de la bun început în Sōichirō Honda (1906-1991), care a lucrat toată viața la realizarea viziunii sale. În tinerețe, el s-a lăsat cucerit de fascinația pentru mașini și a devenit mecanic. Mai târziu, a căutat senzații tari și a participat la curse. După un accident grav, a renunțat la pasiunea pentru curse, însă nu și la pasiunea pentru mașini. În schimb, și-a făcut ordine în activitate și la mijlocul anilor 1930 a deschis - în plus față de garaj - Tokai Seiki Heavy Industry , o întreprindere pentru producerea segmenților de piston. În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, la ordinele guvernului, Toyota a preluat controlul asupra societății. Un bombardament asupra unei fabrici și un cutremur care a lovit-o pe cea de a doua a distrus cea mai mare parte a capacității de producție, motiv pentru care după război Honda a vândut, în cele din urmă, rămășițele companiei către Toyota.

Honda Motor Corporation a fost cel mai mare producător de motociclete din lume

Banii pe care i-a câștigat Honda, i-a investit într-o nouă companie: Institutul de Cercetări Tehnice Honda. A început cu producția de biciclete motorizate pentru publicul larg. Doi ani mai târziu, Honda începe să culeagă roadele: împreună cu inginerul Kihachiro Kawashima și managerul Takeo Fujisawa echipează din nou întreprinderea Honda - totul conform cu crezul misiunii sale: "Avem un singur viitor, iar acest lucru este plămădit din visele noastre, numai dacă avem curajul să călcăm peste convenții". Noua companie a fost denumită acum Honda Motor Corporation. Honda s-a axat inițial pe producția de motociclete. Primul model D-Type a fost produs în 1949, numit, de asemenea, Honda Dream. După zece ani, istoria de succes a companiei a continuat cu modelul Super Cub. Mopedul Scooter - denumirea vine de la Motocicleta Urbană Ieftină , cu greutate redusă, rămâne unul dintre cele mai bine vândute mijloace de transport motorizate din lume. Calitatea înaltă și prețurile convenabile au ajutat Honda să ajungă la mijlocul anilor ’60, cel mai mare producător de motociclete din lume.

La începutul anilor ’60, Honda a reușit să intre în producția de automobile

Honda S360 Roadster Astfel, primul vehicul cu patru roți, van-ul T 360, s-a dovedit a fi un succes rapid. Micuțul "Sport Truck", care a ieșit de pe banda de fabricație între 1963-1967, s-a vândut în aproximativ 100.000 de exemplare. Anterior, Honda a reușit să reziste unei legi a guvernului prin care doar trei companii aveau permisiunea de a fabrica automobile în Japonia, astfel Honda ar fi fost forțată să fabrice doar motociclete. De asemenea, modelul S 500 a fost introdus în 1963. Roadsterul roșu, bazat pe prototipul S 360, nu și-a ascuns legatura sa tehnică cu motocicletele, fiind dotat cu două locuri și a fost bine primit de către clienți, fiind baza creșterii ulterioare a companiei. Honda a fost de la sfârșitul anilor ’50 activă în numeroase piețe din afara Japoniei, iar acum modelele de automobile au fost introduse treptat și prin Europa. Primul distribuit în Germania de Vest a fost modelul S 600, a cărui producție a început în 1964 și un an mai târziu a fost exportat în Europa. În curând, a fost urmat de Honda S 800, un coupe și o versiune decapotabilă. Printre amatorii de mașini second-hand, aceste modele sunt căutate, fiind considerate mașini de epocă rare.

Honda a fost printre primii constructori auto care a introdus propria gamă de lux

Honda Civic din 1973 Honda NSX din față După clasa supermini și roadstere, Honda a construit în următorii ani în mod continuu și alte modele. În 1972, a urmat Honda Civic construită în clasa compactă, în 1976 Honda Accord și în 1978 Honda Prelude, aceasta făcând parte din clasa medie. În 1985 a fost prezentată Honda Legend, un vehicul din clasa medie superioară. Un an mai târziu, Honda a unificat toate modelele de mașini de lux, care erau destinate pieței din SUA și din Canada, sub brandul premium Acura. Acest lucru s-a dovedit a fi o mișcare de succes, pentru că, în cursul următorilor 30 de ani, Honda a dezvoltat modelele Acura în unul din cei mai de succes furnizori de mașini de lux de pe continentul american. Rezultatele au fost atât de bune încât, în curând, modelele elegante ale Honda au fost vândute sub marca Acura pe piața sa de origine Japonia, cât și în Rusia și China. În 1990, a fost prezentată supermașina Honda NSX - prescurtarea vine de la New Sportscar Experience. Potrivit presei de specialitate, este "cea mai bună mașină sport construită vreodată în lume".

În ciuda anilor de criză - Honda rămâne una dintre ultimele companii de automobile independente

Honda Legend din față Honda CR-V din interior Anii 1990 au fost încă un test pentru Honda, deoarece fondatorul companiei Honda Sōichirō – care chiar și după retragerea sa în 1973, a continuat să insufle spiritul companiei - a murit. Ascensiunea inițială a camioanelor și SUV-urilor s-a redus, așa că a fost vehiculată o preluare ostilă de către Mitsubishi. Managementul lui Nobuhiko Kawamoto a pus capăt popularei, dar în cele din urmă prea scumpei implicări în Formula 1, și s-a axat pe nou dezvoltatele minivan-uri și SUV-uri. Honda Odyssee și Honda CR-V au continuat succesele anterioare și compania a fost adusă din nou pe drumul cel bun. Pe lângă SUV-uri doar vehiculele cu motor hibrid s-au mai dovedit a fi profitabile pe plan internațional, în special coupe-ul hibrid CR-Z. În plus, compania s-a extins în noi domenii de activitate: filiala Honda Aircraft Company a anunțat lansarea Honda HA-420, numit mai apoi Honda Jet. Astăzi, Honda este unul dintre puținii producători auto independenți din Japonia. Compania produce autovehicule și motociclete, dar și utilaje pentru spații verzi, motoare navale și generatoare electrice. De asemenea, este cunoscută implicarea Honda în domeniul inteligenței artificiale prin proiectul ASIMO ( Advanced Step in Innovative Mobility ) care este unul din cei mai avansați roboți umanoizi din lume.

Modele actuale oferite de Honda, fiabile și ca automobile second-hand:

Model Clasă Producție Obeservații
Honda Jazz Supermini din 2013 (a 3-a generație) Bancheta din spate este rabatabilă. Asistență la frânarea de urgență și control al vitezei de croazieră în echiparea standard, opțiuni cu facilități superioare includ sistemul infodivertisment Honda Connect. Aceeași platformă ca Honda HR-V (generația a 2-a).
Honda Civic Compactă din 2011 (a 9-a generație) În special pentru piața europeană. S-a îmbunătățit aspectul la începutul anului 2015. Versiunea Combi este numită Tourer, varianta sport disponibilă ca Civic Sport. Versiunea de curse numită Civic Type R.
Honda HR-V SUV din 2015 (a 2-a generație) Asistență pentru fază lungă, asistență la frânarea de urgență, control al vitezei de croazieră și aer condiționat sunt echipamentele standard. Sistemul de navigație este operat prin intermediul touchscreen-ului, bancheta din spate este rabatabilă. Aceeași platformă ca Honda Jazz (a 3-a generație).
Honda CR-V SUV compact din 2014 (a 4-a generație) Tracțiune frontală sau pe toate roțile. De asemenea, disponibil cu Auspark Wizard, asistentul pentru faza lungă, Lane Beam Assistant sau Blind Spot Assist. Niveluri mai ridicate de echipare pot fi dotate cu sistem de infodivertisment Honda Connect.