Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-micra-l-01.jpg

Nissan Micra

Nissan Micra Prezentare

4,4 (ratings)

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Nissan Micra, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Fiabilitate, confort şi design atrăgător sunt cei trei termeni care definesc maşinile brandului japonez Nissan, al optulea mare producător de automobile din lume. Compania are o tradiţie de peste opt decenii în domeniu, concernul Nihon Sangyo, cunoscut sub denumirea prescurtată NSANY la Bursa din Tokyo, începând să construiască automobile încă din anul 1933. La început, responsabilă cu divizia automobile era compania Tobata Casting, dar afacerea a fost repede dezvoltată într-o firmă de sine stătătoare Nissan Motor Co., Ltd, în care a fost înglobată şi firma Datsun. Această ultimă companie construise primul automobil încă din anul 1914, iar experienţa sa în domeniu avea să fie pe deplin valorificată. În anul 1935, Nissan lansa Datsun Model 14, prima maşină fabricată printr-un sistem de asamblare complet integrat. În acea vreme, 44 de exemplare au fost exportate în ţări din Asia, din America de Sud şi America Centrală. Maşina folosea un motor Datsun Type 7, cu patru cilindri şi valve laterale; în plus, toate materialele utilizate erau de foarte bună calitate. Urmaşul Datsun 15 a fost primul vehicul produs în masă, în diferite variante, căci includea o versiune sport coupe cu două uşi, un mini pickup şi o furgonetă. Compania a crescut încet, dar sigur, în anii 1950 începând expansiunea globală, pe pieţe precum Australia şi SUA. La începutul anilor 1970 era deja cel mai mare exportator de automobile din lume, precum şi deţinător al mai multor fabrici în SUA, Europa şi Asia. Nissan s-a remarcat şi prin invenţiile şi premierele de pe segmentul automotive: motorul OHC având arbore cu came deasupra capului motor sau modelul Nissan Leaf, lansat în luna august a anului 2009, primul vehicul complet electric construit în masă pentru piaţa globală. Nissan Micra vedere din lateral

Prima generaţie Nissan Micra

În anul 1983, Nissan a lansat pe piaţă prima generaţie K10 a seriei Micra, menită să fie o concurentă directă pentru automobilele Honda City şi Toyota Starlet, produse de concurenţa asiatică. Pe piaţa europeană, noua maşină era competitoare directă pentru Fiat Uno, Peugeot 205, Vauxhall Nova şi Ford Fiesta. Nissan Micra a fost concepută ca o maşină supermini, un hatchback cu 3 sau cu 5 uşi, perfectă pentru a fi condusă în oraşele aglomerate. Folosea motoare de 0.9, 1.0 şi 1.2 litri şi avea cutie de viteză manuală în 4 sau în 5 trepte şi automată în 3 trepte. Automobilul a prins foarte bine în Europa, mai ales în Marea Britanie, aşa că a devenit rapid unul dintre cele mai populare autovehicule importate din vremea sa. Prima generaţia Micra K10 rămas în producţie până în luna decembrie a anului 1992, aşa că de-a lungul anilor s-au adus câteva îmbunătăţiri: un turbocompresor, şasiuri diferite, un design mai rotund, faruri mai mari. Din această primă generaţie au făcut parte şi seriile limitate Super S – cu scaune de curse şi tahometru - şi Super Turbo – care deţine încă recordul de cel mai rapid automobil Nissan Micra. interior Nissan Micra

Alte trei generaţii Nissan Micra

O dată cu a doua generaţie, lansată în anul 1993, Nissan Micra a ieşit pe piaţă cu numeroase îmbunătăţiri: motoare mai puternice de 1.3, 1.4. şi 1.5 litri, pe benzină şi motorină, variantele hatchback cu 3 sau cu 5 uşi, cabriolet cu 2 uşi şi acoperiş electric, sedan cu 4 uşi, break cu 5 uşi. Mai mult, seria punea la dispoziţia clienţilor multiple îmbunătăţiri pe segmentul siguranţă, de obicei inexistente pe maşinile super-mini: o caroserie mai puternică, o uşă laterală de impact, air bag pentru şofer, centuri de siguraţă pre-tensionare. Consecinţele au fost imediate: în 1993, Nissan Micra K11 a obţinut premiile Cel mai bun design al Anului şi Maşina Anului în Japonia, acordat de cercetători şi jurnaliştii din segmentul automotive, precum şi titlul de Maşina Europeană a Anului, fiind primul automobil japonez care a atins această performanţă. Cu următoarele generaţii, Nissan Micra a ajuns să fie vândută în peste 160 de ţări, să primească 4 stele din 5 la testele de siguranţă EuroNCAP şi să utilizeze noul sistem de transmisie Xtronic CVT. Astăzi, un Nissan Micra, nou sau rulat, înseamnă interior spaţios şi finisat cu materiale din cea mai bună calitate, motor cu 3 cilindri DIG-S cu consum mic, sistem NissanConnect cu hărți 2D/3D, bară de protecție spate, hayon perfect asortat și lumini cu LED-uri economice.