Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-l.jpg

Nissan

De ce Nissan? Există trei motive. În primul rând, japonezii fac mașini foarte bune și de încredere, acestea sunt echipate cu tehnologii inovatoare, iar la testele de calitate, modelele de autoturisme Nissan se situează în mod regulat de la bine la foarte bine. În al doilea rând, mașinile de la Nissan sunt foarte atrăgătoare. De exemplu, Qashqai și Pulsar, primul crossover SUV, cealaltă o mașină compactă, care atrage atenția cu forme distincte și un design dinamic. Atractive și confortabile, nu aveți mult de așteptat la semafor. Chiar în ceea ce privește echiparea sau spațiul pentru cap si picioare, Nissan oferă întotdeauna ceva mai mult decât alți producători. Și al treilea motiv pentru care un Nissan second-hand este întotdeauna o decizie bună? La același preț, un Nissan, model de serie, va avea întotdeauna mai multe opțiuni în varianta de bază decât cele mai multe mașini – deseori destul de spartan echipate – ale altor producători europeni. Nissan Pulsar din față

Aceste modele second-hand Nissan fac o impresie puternică

Atrăgătoare și practice – caracteristici care fac parte din fibra fiecărui Nissan, de la autovehiculele uzate la vehicule noi. Interioarele generos proiectate oferă suficient spațiu pentru dimensiunile europenilor, iar raza mică de virare simplifică pentru orice model parcarea în spațiile înghesuite din orașe. Cu toate acestea, mașinile de la Nissan sunt nu numai extrem de puternice și practice pentru locuitorii din mediul urban și rural, însă conving, de asemenea, cu aspectul lor estetic. Uneori cu un stil îndrăzneț retro, alteori cu un uimitor aspect SF, venit parcă din viitor. Vă prezentăm cele mai populare modele Nissan, care încă atrag privirile, chiar și ca mașini second-hand Nissan Qashqai din față Nissan Qashqai : denumirea sa este inspirată de numele unui popor nomad. Cu corpul său solid și șasiul rigid, Nissan Qashqai dă impresia că, dacă ai vrea, ai putea face în orice moment drumul spre cei de unde și-a luat numele, în sudul Iranului, indiferent de terenul prin care ai de trecut. Prima generație de Qashqai a fost introdusă în 2006, a doua generație iese de pe linia de montaj începând cu 2013. Nu fără motiv, Qashqai este cel mai bine vândut model de Nissan în Germania, aceasta și datorită faptului că este oferit la un preț moderat. Pe lângă aspectul off-road, Nissan Qasquai vine cu un spațiu interior mai mare și cu un consum mediu zilnic mai mic în comparație cu cele mai multe SUV-uri. Qashqai este doar puțin mai mare decat un VW Golf, dar spre deosebire de o masină compactă, te face să te simți întotdeauna ușor mai sus deasupra drumului decât în mod normal, datorită poziției la volan. Echiparea include, de asemenea, motoare puternice, în special motoarele diesel au un cuplu impresionant. Echipamentul standard include șase airbag-uri care se completează în versiunile mai mari cu climatronic și plafon panoramic din sticlă. Nissan Micra din față Nissan Micra : modelul reprezintă clasa subcompactă clasică de la Nissan, așa că a găsi o mașină bună second-hand nu este un lucru dificil. Prima generație a fost lansată încă din 1982 pe piață și a fost oferită în primii ani ca Datsun Micra. Zece ani mai târziu iese a doua generație, iar din 2003 s-a construit a treia generație. Modelul s-a bucurat de un succes atât de mare printre cumpărătorii de sex feminin, încât Nissan Micra și-a câștigat rapid reputația de „Cuceritorul de inimi din Extremul Orient”. Cu ochii farurilor sale mari, zâmbetul obraznic al grilei și dimensiunile ușor de parcat, chiar si de femei, Micra s-a dovedit a fi mașina de oras feminină, fară egal. Începând cu anul 2010, a patra generație iese de pe linia de asamblare. Ochii mari au dispărut, au rămas, însă, punctele forte interioare. Acces facil atât prin față, cât și prin spate, motoare mici cu un consum foarte redus de combustibil și o dotare generoasă în versiunile de bază, fac Micra să iasă în evidență. Cu toate acestea, ca mai toate vehiculele vechi, uneori este predispusă la probleme ale frânelor, suspensiei sau direcției, dar ultimele serii au înregistrat mult mai puține incidente - și au adesea valori semnificativ mai ridicate decât alte mașini mici. Nissan Juke Heckansicht Nissan Juke : Nissan Juke este fratele mai mic și mai bucălat al Qashqai. Nu la fel de spațios ca SUV-ul compact, Juke are un pic mai puțin loc pentru picioare și cap. De asemenea, în ceea ce priveste bagajele, trebuie să acceptați câteva dezavantaje. Dar ceea ce convinge la Nissan Juke este design-ul său inconfundabil: în față faruri alungite, caracteristice, un plafon înclinat în diagonală în partea din spate. Nici un alt SUV nu are un stil atât de izbitor. Onorează clasa sa de vehicule, fiind potrivit nu doar numai pentru drumurile bine întreținute, ci cu șasiul său alungit și motoarele puternice care arată că este o mașină de teren veritabilă. Din cauza vizibilității reduse în spate, Nissan Juke ar fi trebuit echipat cu o camera de mers înapoi. Fie pentru linia de lux Nissan Tekna, fie ca mașină de ocazie, proprietarul anterior a achiziționat pachetul Navi. Nissan Juke a apărut începând cu anul 2010, iar în 2017 este anunțată generația urmatoare. Cu deosebire sportivă, varianta Nissan Juke Nismo cu designul RS este echipată chiar și cu un motor turbo pe benzină de 1,6 litri, cu 218 CP sub capotă.

Nissan: Cel mai vechi producător auto din Japonia, mereu în căutarea de noi soluții.

Originea Nissan poate fi descoperită la producătorul auto Kaishinsha care și-a început activitatea în 1911 în Tokyo și a produs, trei ani mai târziu, prima mașină. Modelul a fost botezat DAT, numit așa după cei trei investitori Kenjiro Den, Rokuro Aoyama și Takeuchi Aketaro, fondatorul Masujirō Hashimoto făcând posibilă dezvoltarea și producerea de alte prototipuri. Dar modelul DAT a eșuat din cauza cererii reduse și a unui preț ridicat de vânzare. Ca urmare, au început să se producă camioane pentru armată. La mijlocul anilor ’20, compania a fuzionat cu un alt producător de camioane devenind DAT Automobile Manufacturing. În plus față de mașini de lux, a fost prima dată când s-a lansat pe piață un supermini: Datson 10; originea numelui face referire la cuvântul englezesc pentru "fiu". Dar, "fiu" în japoneză înseamnă "pierdere", iar după ce un uragan a distrus fabrica, marca de automobile a fost redenumită Datsun - în cazul acesta "soarele" a fost preluat tot din limba engleză, făcând aluzie la Japonia, ca țara soarelui răsare. În 1931, DAT a fost achiziționată de Turnatoria Tobata. Numele companiei Nissan este abrevierea Holdingului Nihon Sangyo Group, ale căror acțiuni au fost tranzacționate sub acest nume încă din 1928 la Bursa din Tokyo. Aceasta a cumpărat Turnatoria Tobata în 1933. În 1934, Holdingul a fost redenumit oficial Nissan Motor Company.

După Al Doilea Război Mondial, Nissan și-a extins ingenios gama de achiziții

Nissan 240Z Vedere din față Nissan 370Z Vorderansicht În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, producția de automobile a fost stopată, în schimb a fost orientată către producția de motoare pentru nave militare și avioane. După război, uzina principală din Yokohama a trebuit să fie reconstruită rapid. În anul 1945 au ieșit primele vehicule comerciale de pe linia de asamblare, iar doi ani mai târziu, primul autoturism. În timpul războiului din Coreea, la începutul anilor ’50, Nissan a produs camioane pentru armata SUA, pe care compania a încasat suficient capital pentru a putea moderniza secția de producție auto. Primele produse ale fabricantului britanic de automobile Austin au fost montate sub licență, dar în curând a fost posibilă fabricarea independentă de mașini. Micile automobile au avut atâta succes, încât au început în curând exporturile către Europa și SUA. În 1965, Nissan a preluat Aichi, un fabricant de mini-mașini, urmată un an mai târziu de achiziționarea Prince Motor Company, o companie specializată în producerea de limuzine de lux. Modelele de succes, cum ar fi Prince Skyline sau Prince Gloria au continuat sa fie produse, fiind denumite Nissan Skyline sau Nissan Gloria. Un alt aspect important al anilor ’60 a fost introducerea Datsun 240 Z, prima mașină sport din legendara serie Z. Este una dintre cele mai de succes și îndelungate vânzări ale unei mașini sport de serie din lume.

În anii ’70 și ’80, Nissan se impune ca un jucător global

Nissan Pathfinder din față Nissan a intrat pe noi piețe în anii ’70 și ’80. În plus față de fabricile existente în Mexic și în Australia, unități de producție locală au fost, de asemenea, construite și în SUA, Spania și Marea Britanie. În 1981, numele de marcă Datsun a fost abandonat și de atunci au fost incluse toate activitățile sub marca Nissan. Dar, după ce Toyota a introdus Lexus, iar Honda, Acura, ca branduri premium în Statele Unite și Canada, Nissan nu a vrut să rateze acest trend. În 1989, și-a prezentat cu Infiniti propria sa linie de vehicule de lux destinată pieței nord-americană. De asemenea, constructorul Nissan a fost printre primii care au realizat potențialul masinilor de teren de oraș -SUV-urile de mai târziu. Totuși, în următorul deceniu, Nissan a resimțit puternic impactul crizei financiare japoneze, jucătorii globali având de luptat cu costuri ridicate și vânzări în scădere. În anul 1999, Nissan a încheiat o alianță strategică cu constructorul Renault: deși compania a rămas independentă, au fost legate prin schimb de acțiuni. Un manager cu experiență, Carlos Ghosn, care anterior realizase o restructurare la Renault, a preluat conducerea de la Nissan. Și de această dată situația s-a îmbunătățit; el a condus Nissan câțiva ani către ieșirea din criză.

Soluțiile alternative sunt provocarea viitorului, chiar și pentru Nissan

Nissan X-Trail de sus Nissan Leaf din față Începând cu anul 2002, alianța Renault-Nissan își coordonează dezvoltările comune și obiectivele strategice ale ambelor companii. Nissan vinde acum unele modele Renault sub numele de marcă proprie. Însă, platformele auto sunt dezvoltate împreună, astfel încât de acestea să poată beneficia ambii parteneri, pentru propriile lor modele. Atunci când se schimbă informații și tehnologii în domeniul motorului / dispozitivului de acționare și cutiei de viteze, costurile de dezvoltare și de achiziție pot fi chiar mai mici. Din 2007, Nissan cooperează cu compania japoneză de electronice NEC (Nippon Electric Company), în dezvoltarea unor forme alternative de propulsie. Rezultatul este Nissan Leaf, o masină pur electrică, care a fost disponibilă începând din 2010. Până în prezent, este cea mai bine vândută mașină cu acționare electrică din lume. Versiunile viitoare ar trebui să se poată compara, în materie de autonomie, cu o masină echipată cu un motor cu ardere internă din aceeași clasă. Acest model de Nissan poate fi găsit și ca mașină de ocazie, în stare bună și la un preț, de asemenea, avantajos. În 2010 a început un parteneriat strategic inclusiv cu Daimler. Din 2014, Nissan produce vehicule sub marca Datsun. Ofertele constau în mașini la prețuri convenabile, care se bazează pe tehnologia fiabilă Nissan. Piețele prioritare sunt Rusia, Indonezia, India și Africa de Sud. Pe de altă parte, în Europa și America de Nord, Nissan este prezent cu modelul de lux Infiniti. Dealerii Nissan, de exemplu, includ în ofertă Nissan Pulsar - ca un competitor direct pentru VW Golf, SUV-ul Nissan X-Trail sau coupe-ul sport Nissan 370Z, o desfătare pentru ochi, care ascunde un motor clasic pe benzină de 4 litri, cu 330 CP sub capotă.

Modele actuale Nissan ca vehicule second-hand

Model Clasa Perioadă de producție Observații
Nissan Leaf Compactă din 2010 Nume englezesc pentru frunză. Denumirea sugerează stilul de conducere. Ecologic, convenabil, mașină de familie.
Nissan Micra Subcompactă din 2010 (a 3-a generație) În India este oferită ca Renault Pulse. În 2013, aspect îmbunătățit. Primul Micra care nu poate fi echipat cu cârlig de tractare.
Nissan Note Minivan din 2012 (a 2-a generație) Cu 30 centimetri mai lungă decât Nissan Micra.
Nissan Pulsar Compactă din 2014 Dezvoltat de filiala spaniolă Nissan și distribuit exclusiv în Europa.
Nissan Juke Mini-SUV din 2010 Versiunile mai puternice sunt disponibile începând cu anul 2010: Nissan Juke NISMO și Juke NISMO RS.
Nissan Qashqai SUV din 2013 (a 2-a generație) Versiunea europeană produsă în nordul englez, la Washington (regiunea Tyne and Wear).
Nissan X-Trail SUV din 2014 (a 3-a generație) La nivel mondial cel mai bine vândut model de Nissan. Aspect similar cu Nissan Murano și Nissan Qashqai.
Nissan Murano SUV din 2008 (a 2-a generație) Facelift 2010 și 2011. Poate fi obținută sub denumirea Murano Cross Carbriolet.
Nissan 370Z Coupé sport din 2008 Supranumit Fairlady Z. Disponibil și în versiunea roadster decapotabil. Facelift din luna iunie 2013.
Nissan GT-R Coupé sport din 2007 Faceliftung-uri anuale din 2010. Disponibilă și varianta GT-R NISMO (performanțe sporite).
Nissan Evalia Minibus din 2010 Similar ca utilitarele Nissan NV200, singura diferență: NV200 are uși în spate, Evalia are în schimb hayon.