Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-pulsar-l-01.jpg

Nissan Pulsar

Nissan Pulsar Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Nissan Pulsar, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În voluminoasa clasă compactă, majoritatea producătorilor s-au abţinut, pentru o lungă perioadă de timp, să experimenteze cu design-ul maşinilor. În final, cei mai mulţi constructori s-au străduit să aducă cu fiecare generaţie (a modelelor din clasa cu cele mai multe vânzări) un design care să atragă cât mai mulţi clienţi. La un moment dat, se pare că această abordare a devenit contraproductivă, deoarece hatchback-urile, sedanele şi combi-urile au început să aibă acelaşi aspect estetic. Aproape toţi producătorii s-au întâlnit treptat cu marea plictiseală din clasa compactă, aceştia oferindu-le designerilor o libertate mai mare pentru crearea noilor dezvoltări. Canturi, colţuri, cute, extinderi şi alte detalii şi forme ale caroseriei şi ale blocurilor de lumini au adus un aer sportiv în clasa compactă. Acest trend este urmat şi de producătorul japonez Nissan, care, odată cu reapariţia modelului Pulsar, model cu un design inovativ din mai multe puncte de vedere, s-a aventurat în 2014 să dea startul unui nou început în clasa compactă. În acelaşi timp, Pulsar are o istorie lungă. Deşi Pulsar îşi sărbătoreşte în Europa premiera, în alte ţări este prezent încă din anii 1970. Nissan Pulsar vedere din lateral

Modelele timpurii Pulsar, disponibile pe pieţele europene sub denumirea Nissan Sunny

Prima generaţie Pulsar a apărut la sfârşitul anilor 1970, iar producătorul a oferit modelul compact în mai multe forme diferite. Pulsar ajunge în ţările europene în 1978, ca hatchback, coupé şi combi – fiind unul din primele modele Nissan comercializate în Europa. Cu toate acestea, producătorul a folosit în aceste piețe de export numele introdus anterior de către predecesorul Datsun, Sunny, fiind păstrat şi în generaţiile ulterioare Pulsar. La mijlocul anilor 1980, în Europa, apare varianta hatchback în 5 uşi şi cea sedan în 3 uşi. În ofertă rămân combi-urile şi coupé-urile, disponibile şi cu motorizarea de top GTi. Începând cu anii 1990, această motorizare este disponibilă şi pentru modelele compacte cu trei/cinci uşi.

Variantele Pulsar din seria Nissan Almera rămân în ofertă până în 2006

La mijlocul anilor 1990, constructorul modifică denumirile modelelor sale din clasa compactă de pe piaţa europeană, noua generaţie Pulsar fiind comercializată sub denumirea Nissan Almera. În această fază a producţiei, Pulsar este oferit în Japonia într-o variantă sedan cu trei/cinci uşi, una combi şi una hatchback. Variantele hatchback puteau însă să fie dotate cu motorizarea GTi, acestea dispunând de 105 kW (143 CP). Pulsar din generaţia europeană Almera dispune de două motoare mici pe benzină şi de o motorizare diesel. Deoarece motoarele cu aprindere prin compresie erau foarte bine vândute în ţările europene, producătorul se concentrează în ultima fază de producţie Almera-Pulsar (2002-2006) pe modelele diesel, care dispun de atunci de noua tehnologie Common-Rail şi de 100 kW (136 CP).

Succesorul maşinilor sport Nissan din anii 1990, Pulsar, apare în 2014

Constructorul japonez a încercat, în anii 1990, să ofere modelelor sale compacte o imagine sportivă cu Pulsar GTi şi GTi-R. În acelaşi timp, Nissan a intrat în lumea raliului profesional cu un Pulsar modificat, făcând astfel ca modelul să fie mai cunoscut şi în Europa. Această tradiţie a modelelor sportive se doreşte a fi continuată cu succesorul modelului Tiida. Cu un design complet nou, care pune accentul pe aspectul sportiv, Pulsar ar trebui să recâştige terenul pierdut pe piaţa europeană şi marchează, totodată, un nou început al producătorului Nissan în voluminoasa clasă compactă. bord Nissar Pulsar

Aspect mai sportiv pentru Nissan Pulsar din generaţia 2014

”V”-ul de pe capotă, farurile LED oblice, grila frontală în formă de fagure, liniile laterale. Aceste elemente fac parte din conceptul design-ului sportiv cu care Nissan relansează Pulsar, design care se diferenţiează clar de cel al generaţiilor precedente. Chiar şi spatele ne arată caracterul său sportiv: eleron integrat în acoperiş, stopuri triunghiulare şi o bară de protecţie din carbon. Pe lângă cele numite, producătorul a montat ornamente cromate pentru farurile de ceaţă şi ornamente din aluminiu mat lustruit pentru geamurile laterale şi oglinzile exterioare.

Cu un spaţiu de depozitare de 1.400 litri, Nissan Pulsar vrea să stabilească noi standarde

Constructorul nu a uitat de caracterul practic necesar unui autoturism: cu un portbagaj, al cărui volum se poate extinde până la 1.400 litri, Pulsar vrea să stabilească un nou standard în clasa sa – fiind unul din modelele compacte cu cel mai mare volum. Cu scaunele din spate ridicate, Pulsar dispune de un volum de doar 400 litri, la acelaşi nivel cu modelele altor producători din această clasă. Modelul Nissan se situează peste medie în ceea ce priveşte spaţiul pentru pasagerii din spate. Bancheta din spate a autoturismului cu cinci locuri le oferă ocupanţilor 70 cm de spaţiu liber la nivelul genunchilor. Nissan Pulsar vedere din spate

Sistemele de asistenţă de la bordul Nissan Pulsar sprijină şoferul în traficul de zi cu zi

În funcţie de nivelul de echipare, producătorul a dotat Pulsar cu diferite sisteme electronice de asistenţă, care ar trebui să îl ajute pe şofer în trafic. Aici face parte şi asistentul de unghi-mort, activat de senzori, precum şi sistemul de detectare a mișcării, care avertizează şoferul automat în caz de pericol. Pe lângă acestea, Pulsar vine cu un sistem de frânare de urgenţă independent şi cu un asistent de păstrare a benzii. În varianta de echipare full Tekna, modelul compact de la Nissan vine standard cu toate aceste sisteme de asistenţă. Versiunile Acenta şi Visio dispun doar contra cost de aceste sisteme.

Nissan oferă modelul Pulsar în două clase de performanţă

Varianta de bază vine cu un motor pe benzină de 1,2 litri, care produce 85 kW (115 CP). Pe lângă acesta, începând cu introducerea pe piaţă din 2014, mai există un motor diesel de 1,5 litri, care produce 81 kW (110 CP).