Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
rolls-royce-l.jpg

Rolls-Royce

Atunci când divizia de automobile a grupului britanic Rolls-Royce a fost împărțită în 1998, o nouă eră a început pentru două dintre cele mai tradiționale mărci de mașini din Marea Britanie. Grupul german Volkswagen și-a asigurat drepturile asupra Bentley, până atunci o filială a Rolls-Royce și-a dezvoltat o nouă divizie de modele de lux hotărât sportive, în timp ce BMW a început din 2002 cu brand-ul de bază Rolls-Royce, o nouă producție de sedan-uri, coupé-uri și decapotabile construite în continuare manual, în serii mici, exclusive, urmând cu fidelitate tradiția păstrată încă de la înființarea companiei în 1904 de Henry Royce și Charles Rolls, de a oferi modelele cele mai îngrijite și mai scumpe din lume.

Rolls-Royce Silver Ghost este un simbol al luxului

Legenda constructorului britanic de lux a început în primele decenii ale secolului XX, cu seria din 1906, cunoscută sub numele de Silver Ghost. Rezistent, silențios, luxos, au fost atributele proprii mărcii Rolls-Royce pe care contemporanii le-au apreciat încă de timpuriu. Grila cromată impunătoare și figurina "Spirit of Ecstasy" montată pe capota, caroseria generoasă și interioarele nobile personalizate au devenit rapid emblemele companiei Rolls-Royce, specializată în construcția de motoare și șasiuri.

Sedanurile Rolls-Royce

Continuitatea în politica modelelor a jucat pentru Rolls-Royce întotdeauna un rol important, ca și pentru majoritatea altor producători auto. Prin urmare, cicluri lungi de producție a modelelor și modificări moderate în aspect au marcat istoria companiei. De exemplu, Phantom a fost construit ca model de top cu întreruperi scurte între 1925-1991 în șase generații înainte ca BMW să scoată din nou prima sa serie proprie sub numele Rolls-Royce. În paralel cu Phantom au fost produse în seria Silver mai multe variante de sedanuri: în 1946, Rolls-Royce Silver Wraith, iar în 1949, Rolls-Royce Dawn. Apoi, din 1955 Rolls-Royce a introdus pe piață Silver Cloud, Silver Shadow, Silver Spirit și Silver Spur precum și succesorul acestuia construit până în data de 2002, Silver Seraph, aceste modele fiind pentru zeci de ani look-ul brandului producătorului, până ca BMW în 2003 să împrospăteze programul sedan cu o nouă generație de Rolls-Royce Phantom. În 2010 a urmat un model de bază mai mic cu motor V12 cu tehnologie biturbo, intenționând să se adreseze unui nou segment de cumpărători sportivi.

Coupe și Cabrio Rolls-Royce

După ce producătorul britanic de lux s-a axat zeci de ani mai mult pe limuzine reprezentative pentru o clientelă cu șofer, a prezentat la mijlocul anilor ’70 Rolls-Royce Camargue, un coupe al cărui design italian ar fi trebuit să se adreseze unui public diferit și să întinerească imaginea mărcii. Programul coupe a fost completat de Rolls-Royce Corniche, care a fost oferit până în 2002, de asemenea, ca o decapotabilă. Sub conducerea BMW a fost introdusă versiunea coupe a lui Rolls-Royce Phantom, bazat pe Phantom sedan și lansat pe piață din anul 2007.