Oferte actuale pentru BMW
-
BMW 535 M PAKET SCHIEBEDACH*LEDER*TV*NAVI*XENON*KAMERA*HIF
€ 16.745,-- 300.000 km
- 12/2012
- 225 kW (306 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
8,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
195 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-25436 Moorrege -
BMW 650 650i Coupé
€ 12.990,-- 155.000 km
- 02/2010
- 270 kW (367 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
11,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28891 VELILLA DE SAN ANTONIO -
BMW 318 318i
€ 2.999,-- 280.000 km
- 02/2011
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
142 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-4614 Marchtrenk -
BMW 520 520i 24V V6 Calypsorot
€ 2.500,-- 134.000 km
- 03/1991
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-04860 Torgau -
BMW 118 118i F20 2015. euro 6. papier allement pour export
€ 7.000,-- 76.000 km
- 12/2015
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
125 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, BE-4040 Herstal -
BMW bmw 2800 berline
€ 3.000,-- 460.000 km
- 03/1971
- 130 kW (177 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-35046 Saletto -
BMW 420 d
€ 14.850,-- 160.794 km
- 06/2017
- 140 kW (190 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
4,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-6530 Thuin -
BMW 735 i Executive
€ 1.900,-- 230.000 km
- 10/1984
- 160 kW (218 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-53881 Euskirchen -
BMW 118 118i Aut. Edition Lifestyle
€ 2.900,-- 150.000 km
- 06/2010
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
6,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-71384 Weinstadt
Istoria Bayerische Motoren Werke (în traducere românească, Uzina Bavareză de Motoare), sau BMW pe scurt, a început în anul 1916 cu înfiinţarea firmei de aeronave Bayerischen Flugzeug-Werke, BFW. În fabrică se produceau, în vremea aceea, motoare pentru avioane. Succesul a venit neîntârziat, astfel firma avea nevoie urgent de un spaţiu mai mare – deschide o fabrică în vecinătatea aeroportului Oberwiesenfeld. Primul război mondial a avut, iniţial, unele avantaje pentru BFW, însă ulterior s-au simţit şi urmările negative: Tratatul de la Versaille, de la finalul războiului, interzicea producerii de motoare de avioane. Ca urmare, firma a fost din nou înfiinţată de către Karl Rapp şi Gustav Otto, de data asta cu numele de Bayerische Motorenwerke. În 1922, aceştia au preluat compania deja existentă cu tot cu fabrică, însă aveau nevoie de idei noi pentru produse. Acestea au fost motoare pentru ambarcaţiuni şi camioane. Succesul nu s-a materializat, aşa că au trecut rapid la motoare pentru motociclete, fiind capabil să le stabilească mai bine. BMW a ajuns să producă primul automobil prin mijloace indirecte. Fiind din nou puternică din punct de vedere financiar, firma a cumpărat uzina de automobile Eisenach. Ultimul model al acesteia, Dixi 3/15, a fost preluat, dezvoltat mai departe şi adus pe piaţă purtând propriul nume: BMW 3/15. 3-ul reprezenta clasa de impozitare, iar 15 erau caii putere pe care maşina îi avea. Maşina mică s-a vândut foarte bine, iar asta a dus la dezvoltarea primei maşini de către BMW: 3/20-ul, care a mai primit 5 CP pe parcurs. Aflată la început, povestea de succes (încununată cu multe victorii obţinute în motorsport pe traseul Nürburgring) a dat în 1944 de următoarea piedică: uzina din München a fost grav avariată în urma atacurilor aeriene ale Forţelor Aliate, mare parte din reparaţii fiind posibile datorită finanţării şi echipamentelor oferite de către armata americană, în 1945. După acest impediment economic, BMW a introdus pe piaţă, în 1947, prima motocicletă postbelică, şi primul automobil, BMW 501, în 1951. Prin design-ul curb evident, care a stârnit imediat controverse, modelul a primit porecla de „îngerul baroc”. Spaţiosul sedan a fost primul model construit în totalitate de către BMW în zona München. Trei ani mai târziu, bazat pe succesul de până atunci, a fost prezentat modelul frate, BMW 502, echipat cu primul motor V8 (8 cilindri în „V”) din lume. În acelaşi timp, piloţii Noll şi Cron au obţinut prima victorie mondială în clasa cu ataş. Şi modelul Isetta a contribuit la restructurarea financiară a companiei. Automobilul reprezenta un amestec între motocicletă şi maşină, având 12 sau 13 CP, trei roţi şi o caroserie închisă, însă era propulsat de un motor de motocicletă. Modelul s-a vândut în 160.000 de exemplare, fiind astfel contribuţia BMW la miracolul economic al Germaniei şi era văzut ca un simbol al reconstrucţiei. Albrecht Graf Goetz, ca urmare al acestui salt economic, a dezvoltat în decursul unui an design-ul eblematic al BMW. Modelul BMW 507 a fost produs iniţial, fiind construit în mare parte manual, în 252 de exemplare şi era orientat dorinţelor clienţilor. Zece ani mai târziu apare în oferta lor seria 5, cu motorizări economice şi desigur, sportive, dar şi cu echipări pe măsură, seria 3 din care făceau parte 30 de modele diferite, şi seria 7, ce acoperea segmentul de lux. Astăzi, ofertele BMW pornesc de la maşini mici, cum ar fi seria 1 clasica serie 3, continuând cu linia sportivă seria 5 sau seria 6 şi ajung la luxuoasa seria 7, şi SUV-urile X3 şi X5. Pentru cererile sportive au fost create modelele M3, MZ4, M5 şi M6. Aceste versiuni mai puternice au atât motorul, cât şi design-ul caroseriei adaptate la factorul sportiv, fiind pentru mulţi întruchiparea maşinii sport. După motto-ul „dorinţa voastră ne e poruncă”, fiecare model BMW poate fi modificat după placul clientului atât la interior, cât şi sub capotă. Într-un sistem multiple-choice, modelele coupé, limuzină, cabrio sau sedan se lasă a fi dotate după necesităţile clienţilor.