- Pagină de start
- Auto
- Bentley
Oferte actuale pentru Bentley
-
Bentley Flying Spur V8 FIRST EDITION*MULLINER*BLACKLINE*
€ 188.770,-- 39.761 km
- 03/2021
- 404 kW (549 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-73066 Uhingen -
Bentley Continental GT 6,0 W12 *PERFEKT*VOLL*MASSAGE*RFK*21"*LUFT*TOP*
€ 109.990,-- 55.900 km
- 03/2016
- 434 kW (590 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
16,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
338 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-5020 Salzburg -
Bentley Brooklands - BENTLEY BERLIN -
€ 168.500,-- 26.000 km
- 06/2008
- 395 kW (537 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
19,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
465 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-10629 Berlin -
Bentley Continental GT V8 JUST SERVICED - 21% VAT
€ 97.900,-TVA deductibil - 86.100 km
- 08/2016
- 373 kW (507 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
10,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
246 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1332 Genval -
Bentley Bentayga W12 First Edition Matrix TV DAB
€ 80.800,-- 110.757 km
- 12/2016
- 447 kW (608 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
12,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
292 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-82031 Grünwald -
Bentley Eight
€ 24.000,-- 62.703 km
- 01/1991
- 180 kW (245 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-38121 Trento -
Bentley Continental 6.0 BiTurbo W12
€ 49.950,-- 168.321 km
- 07/2008
- 412 kW (560 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
17,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-5100 Wierde -
Bentley Flying Spur AZURE HYBRID - MY24 - BENTLEY BERLIN
€ 228.500,-TVA deductibil - 2.000 km
- 11/2023
- 400 kW (544 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
-
3,3 l/100 km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
75 g/km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
35,9 kWh/100 km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-10629 Berlin -
Bentley Flying Spur Flying Spur V8 *Rotating-Display*MOOD-Light*PANO
€ 212.530,-TVA deductibil - 12 km
- - (Prima înmatriculare)
- 404 kW (549 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
12,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
288 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-53489 Sinzig
În primele zile ale înființării, în 1919, numele constructorului britanic Bentley Motors nu era încă sinonim, împreună cu modelele Rolls-Royce, cu vehiculele simbol ale vieții de lux. Lângă numele mașinilor Bentley – denumite după fondatorul companiei și omonimul W.O. Bentley - contemporanii au alăturat victoriile senzaționale în cursa de 24 de ore de la Le Mans, sau ideea trăsnită a unui Bentley pe ruta Cannes - Londra. Prin câștigarea mai multor astfel de competiții, Bentley și-a constituit rapid imaginea unei mărci sportive. Pe fondul crizei din 1929 și cum Rolls-Royce creștea tot mai mult în segmentul automobilelor de lux, Bentley a fost cumpărat de concurenți în 1931, fiind transformat într-un al doilea brand care ar fi trebuit să ofere conducere sportivă cu confortul obișnuit al unui Rolls-Royce.
Ca model afiliat Rolls-Royce, în anii 1970 Bentley este aproape sortit dispariției
Mai multe decenii la rând, Bentley nu a mai produs modele independente, ci versiuni aproape identice din punct de vedere tehnic, și usor modificate în exterior ale unor sedan-uri și decapotabile Rolls-Royce. De modelele lor surori de la Rolls-Royce, modelele Bentley din seria S și T sau Bentley Corniche și Mulsanne diferă doar printr-o nouă grilă și o emblemă diferită care nu include figura "Spirit of Ecstasy", ci în schimb un „B” cu aripi. Promisiunea de lux sportiv a început să fie respectată de producător din ce în ce mai puțin în anii ’60, prin urmare un Bentley a fost perceput în curând, mai degrabă ca o variantă mai ieftină a unui Rolls. Imaginea de marcă proprie a pălit rapid odată cu scăderea vânzărilor și cum Rolls-Royce a intrat în dificultăți financiare în 1971 și aproape zece ani a fost dependentă de subvențiile de la stat, marca Bentley a fost amenințată chiar să dispară de pe piață.
Odată cu revenirea modelelor sportive, Bentley reinvie
Punctul de cotitură a venit la mijlocul anilor 1980, după re-privatizarea Rolls-Royce, cu modelul Turbo R - în sfârșit un sedan Bentley cu alură sportivă - și Bentley Eight, un model de bază cu un preț interesant. Succesul în vânzări l-au constituit Bentley Continental construit între 1991-2003 ca un coupe și decapotabila Azure, reînnodând tradiția sportivă a mărcii. La acest lucru au contribuit în plus noile motoare de la BMW, care au fost montate pentru prima dată pe Bentley Arnage, prezentat în 1998 ca modelul pilot al mărcii. Grație acestui model sportiv de lux, Bentley și-a însușit în curând jumătate din producția fabricantului Rolls-Royce, care a contracarat în mod evident târziu cu o politică mai autonomă pentru vânzările mărcii Bentley. Spre sfârșitul anilor ’90 britanicii au rămas fără bani. Grupul a fost împărțit în 1998 și mărcile s-au distribuit. Rolls-Royce a intrat în posesia BMW, Grupul Volkswagen din Wolfsburg și-a asigurat drepturile asupra Bentley.
Noile modele de serie Bentley sub conducerea Volkswagen
În 2003, prin programul propriu de dezvoltare a unui model coupe sub numele tradițional Continental GT, VW a dorit să creeze condițiile prin care marca de automobile sportive de lux Bentley se putea impune definitiv. Ca atare, pe platforma VW Phaeton a fost construit un model Grand Tourer cu două uși și cu până la 463 kW (630 CP), iar în 2005 sedanul Continental Flying Spur și un an mai târziu în cadrul aceluiași program Continental GTC, o decapotabilă . A fost continuat sub VW, Bentley Arnage, proiectat în epoca Rolls-Royce. În anul 2006, a fost lansat pe piață modelul decapotabil Bentley Azure, bazat pe Arnage, iar un an mai târziu, un coupé a fost prezentat sub denumirea comercială Bentley Brooklands.