Salt la conținutul principal
Volkswagen T5

Istoria Volkswagen T5

Volkswagen T5 este un transporter mic şi modern , potrivit ca mijloc de transport pentru toate tipurile de obiecte, dar şi pentru transportul de persoane. Volkswagen T5 are, greu de ghicit, patru predecesori, de la Volkswagen T1 şi până la T4. Toate modelele fac parte din categoria Volkswagen-Bus, intern denumită, din 1950, Volkswagen Typ 2. În acel an a apărut pe piaţă Volkswagen Typ 2 T1, model cu o faimă legendară, poreclit „ Bulli “. Partea frontală marcantă şi parbrizul împărţit în două nu mai sunt, evident, de actualitate, însă prima generaţie Volkswagen Typ 2 a dominat piaţa până în 1967 – timp de 17 ani. Din 2003, este oferită cea de-a cincea generaţie Typ 2, Volkswagen T5, model care nu se aseamănă aproape deloc cu strămoşul său.

Caroserie, Tehnologie & Dotări

Asemănător predecesorului său, T5 2011 are un motor transversal, montat în partea frontală a autoturismului. Tracţiunea frontală este şi ea păstrată, astfel încât noutăţile faţă de generaţia precedentă se regăsesc mai degrabă în materie de dotări şi detalii. Pe lângă calitatea sa ca vehicul de transport, Volkswagen T5 2011 este disponibil şi în versiuni dotate evident mai bine şi poate fi cumpărat în ediţii mult mai confortabile. Modelele Multivan şi Caravelle au fost gândite pentru familiile mici, în timp ce Volkswagen T5 California este o rulotă completă. Coroana este purtată de Volkswagen T5 Multivan Business , care vine cu sistem de navigaţie, aer condiţionat şi scaune din piele, fiind astfel mai confortabil, şi desigur, mai scump. Volkswagen T5 vedere din exterior Volkswagen T5 bord

Motor & putere

Cine cumpără un Volkswagen T5 2011 , o face nu din cauza puterii superioare a motoarelor. Totuşi, motoarele montate în T5 nu sunt cele mai slabe. Din 2009 este oferit un motor diesel în patru cilindri, disponibil în mai multe trepte de performanţă: cea mai slabă variantă dispune de 62 kW, iar cea mai puternică dispune de 132 kW. Motoarele sunt dotate standard cu filtru de particule. Opţional, clientul poate alege o transmisie cu dublu ambreiaj în şapte trepte. Nici benzinarele nu se lasă mai prejos. Găsim, ca şi înainte, un motor pe benzină în şase cilindri, care produce maxim 173 kW. Toate motoarele îndeplinesc normele Euro 5.

Preţuri

Așa cum se obișnuiește în cazul microbuzelor, preţul T5 2011 variază în funcţie de ampatament şi de înălţimea autovehicului. Cel mai mic T5 costă aproximativ 32.600€, iar preţul Volkswagen T5 cu acoperiş supra înalt începe de la 42.700€.