BMW X6 autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

În anul 2008, BMW prezintă cu X6 pentru prima dată un utilitar sport coupe

Cum a imaginat designerul BMW transformarea limuzinei din Seria 7 de lux într-un Coupé elegant sau o decapotabilă, a demonstrat producătorul german în 2003, când noul BMW seria 6 și-a sărbătorit premiera. Cel mai probabil în acel moment își află originea ideea inovatoare de a adapta forma de coupe pentru categoria de SUV (Sport Utility Vehicle). Platforma a fost adaptată de bavarezii de la BMW pentru a dezvolta modelul X5, care a fost produs din 1999 în fabrica din SUA a constructorului. Și chiar acolo a și fost dezvoltat conceptul de vehicul care va fi cunoscut sub numele de Sport Utility Coupe și prezentat în 2008, ca BMW X6, un nou membru al familiei X al BMW.

BMW X6 un crossover între un coupe și SUV

Cu o lungime de aproape 4,90 metri, o lățime de doar sub doi metri și o înălțime de aproximativ 1,70 metri, BMW X6 demonstrează apartenența sa la clasa SUV. Cu toate acestea, în timp ce Bayern a fost criticat pentru designul BMW X5, fiind adesea percepută ca fiind prea greoaie, BMW a pus problema stilului prin SUV-ul X6 destul de diferit: cu un plafon lung, înclinat pentru un stil coupe autentic. În ciuda acestui stil, pentru pasageri în interior este chiar mai mult spațiu disponibil decât în habitaclul seriei 7, aceasta grație combinației între SUV și coupé, ca și lungimii între axe de aproape trei metri. Cu o greutate de până la 2,5 tone, BMW X6 este clar încadrat în modelele din clasa SUV.

Variantele standard de motor la BMW X6

BMW X6 este oferit pe piețele europene în două versiuni: pe benzină și diesel. Ca motorizare în programul de bază, a fost propus pentru BMW X6 un motor diesel cu o capacitate de trei litri cu o putere inițială de 173 kW (235 CP), iar mai târziu cu 180 kW (245 CP) și un motor pe benzină de 225 kW (306 CP). Un motor V8 pe benzină mai puternic, de 4,4 litri cu turbocompresor dublu care dezvoltă 300 kW (407 CP) a fost, de asemenea, montat. Propulsorul diesel cel mai mare montat în varianta de lansare dezvoltă 210 kW (286 CP), iar apoi a fost înlocuit cu un nou motor cu 225 kW (306 CP).

Motorul BMW X6 M și un hibrid

Nava amiral a gamei a fost BMW X6 M. Specialiștii în tuning de la BMW au folosit un motor V8 pentru modelul M și au izbutit să scoată din sistemul Biturbo o putere de 408 kW (555 CP). Astfel, BMW X6 ajunge de la zero la 100 km/ h în 4,7 secunde. Prin comparație, cel mai mic motor pe benzină BMW X6 a reușit sprintul în 6.7 secunde. Dar cei din Bayern au dotat X6 nu doar cu un motor sport pentru înaltă performanță, ci pentru o performanță prietenoasă față de mediu. Există astfel, o versiune hibridă a modelului BMW X6, echipată, de asemenea, cu un motor V8. Motorul pe benzină este asistat de două motoare electrice, care preiau sarcina la viteze mici.