Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
alfa-romeo-giulia

Alfa Romeo

Compania auto Alfa Romeo, cu sediul în orașul Milano, se numară printre mărcile tradiționale din Italia: a fost înfiintață în anul 1906 în Portello, la nord-vest de orașul Milano, de francezul Alexandre Darracq și a fost denumită până în anul 1919 A.L.F.A. (Prescurtarea de la "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"). Apoi, italianul din sud, Nicola Romeo, a preluat conducerea companiei, ceea ce a dus în cele din urmă la schimbarea finală a numelui în "Alfa Romeo". Alfa Romeo Giulietta Din acest moment, compania a cunoscut un mare succes, mai ales în producția de limuzine de lux, dar mai ales în domeniul sportului cu motor: în 1925 contele Brilli-Peri a câștigat la volanul unui Alfa Romeo P2 – cu un motor de 103 kW / 140 CP, incomparabil mai puternic pentru epoca respectivă – Cupa Mondială. După aceasta, unități de producție au fost deschise în mai multe orașe din Italia, iar compania de automobile Alfa Romeo s-a dezvoltat într-unul dintre cei mai de succes producători auto din Italia. Până la Al Doilea Război Mondial, mașina și-a păstrat caracteristicile, modernizând doar ușor sigla (constând din blazonul orașului Milano, și a vechii familii nobile din nordul italian), câstigând notorietate și în afara țării. În anii ’50, în cele din urmă a început producția de serie a unor noi modele. În acest caz, nu se va mai pune accentul numai pe luxul categoriei de preț de top. A fost demarată dezvoltarea unor modele sedan atrăgătoare vizual și sportive, dar în același timp la prețuri accesibile pentru un public larg – un aspect care încă este caracteristic modelelor Alfa Romeo actuale. Alfa Romeo 156 vedere din fata Alfa Romeo 156 vedere din spate Numeroase modele din anii '50 și '60 sunt acum râvnite ca mașini de epocă, sedanul mediu Alfa Giulietta și succesorul sau Alfa Giulietta fiind considerate clasice – cele două modele dispunând de o tehnologie avangardistă, de securitate, dar și de un design atractiv. Cu toate acestea, în anii ’70 și '80, reputația companiei cu sediul la Milano a avut de suferit, în principal datorită faptului ca fabrica din sudul Italiei de la Arese Afasud ducea lipsă de forță de producție calificată, existența economică a întregii societăți devenind din ce în ce vulnerabilă. Alfa Romeo fost vândută în 1986 către Fiat, iar astăzi funcționează ca o filială. În cele din urmă, calitatea producției s-a îmbunătățit din nou și alături de Fiat, Alfa Romeo a primit noi oportunități de dezvoltare - chiar dacă cu prețul producției de masă și folosind platforme comune cu modelele Fiat. În prezent, cele mai atrăgătoare modele din punct de vedere tehnic și estetic sunt Alfa 156 și de la sfârșitul anului 2005, Alfa 159. Prima a fost distinsă cu numeroase premii internaționale. Bineînțeles, ca și pentru toate celelalte serii de model Alfa Romeo, există în ultimii ani diferite variante de motorizare la alegere: de exemplu, Alfa 159 poate fi dotată fie cu motor pe benzină (cu un consum de aproximativ 8 litri la 100 km) sau cu motorul diesel de 129 kW/ 175 CP. Există și mai multe opțiuni: Alfa 159 de exemplu, în varianta break sau modelul ușor, mai mic, Alfa 149, disponibil și el în varianta cu 3 sau 5 uși. Alfa Romeo 166 vedere din exterior interiourul Alfa Romeo 166 În clasa de sedan de lux se încadrează Alfa 166 - cu o lungime de 4,72 m și o lățime de 1,80 m, care este cea mai mare mașină cu notchback realizată de Alfa Romeo. În domeniul design-ului, este convingător amestecul de automobil voluminos și coupe sport. Și cine are nevoie de mai mult spațiu în interiorul vehiculului și, de asemenea, dorește să se deplaseze în afara drumurilor asfaltate, se poate orienta către varianta mai mare Alfa 156 Q 4 Crosswagon. Cu toate acestea, tracțiunea integrală este utilă nu doar pe teren accidentat - chiar și în situații de iarnă vă puteți angaja fără griji; de asemenea, consumul sub 8 litri de motorină la 100 km reprezintă un avantaj. Nu în ultimul rând, în domeniul mașinilor sport "pure", cu două sau cu patru locuri, Alfa Romeo are multe de oferit. Alegerea cade în primul rând pe Alfa Spider, un clasic printre masinile sport cu un corp suplu. Producția de serie a modelului Spider a început in 1966 și a continuat până aproape de jumatatea anilor ’90. Cel mai puternic model produs are 191 kW/ 240 CP și poate atinge până la 250 de km/oră. Ca un fel de urmași ai Alfa Spider sunt considerate modelele Alfa GT Coupe-ul si Alfa Brera - șoferului sportiv oferindu-i atât confort cât și aventură. În acest an, Alfa Romeo a prezentat la Geneva Motor Show modelul 8C Competizione Spider, versiunea decapotabilă a modelului de top introdus anul trecut cu 331 kW / 450 CP. El este propulsat ca și coupe-ul de un motor V8 de 4.7 litri.