Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
bentley-continental-front

Bentley Continental

Bentley Continental Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Bentley Continental, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu seria Continental, producătorul britanic de autovehicule de lux Bentley, născut în 1931 sub acoperișul foștilor concurenți Rolls-Royce, și-a creat în 1952 reputația ca producător de coupé-uri motorizate sportiv din clasa superioară. Dar, în perioada imediat postbelică, s-a dovedit că titlul de cel mai rapid coupé din lume produs în serii mici nu aducea și venituri pe măsură. De-a lungul unei perioade de aproape treizeci de ani, socotite de la lansarea în 1955 a primei generații Continental, numai variante sedan și decapotabile au fost lansate pe piață sub marca Bentley și care au fost în mare parte identice cu modelele produse de Rolls-Royce, cu excepția motorului. Abia în anii ’80, societatea-mamă a investit banii într-un model coupé dezvoltat de Bentley și care a fost lansat pe piață în 1991 sub numele vechi, Bentley Continental R. Totuși, declinul economic al legendarului producator britanic de automobile și furnizor al Curții Regale nu a putut fi stopat. În 1998, Grupul VW a cumpărat Bentley și din 2003 a lansat un program complet pentru dezvoltarea unui vehicul cuprinzând toate variantele: coupé, decapotabil, sedan, cu un aspect total diferit, împreună cu tehnologia VW, sub numele de Bentley Continental. În ciuda întreruperii tradiției, un lucru a rămas neschimbat: sub conducerea VW, Bentley Continental au rămas cele mai rapide modele ale clasei. Bentley Continental vedere din fata

Istoricul Coupé-ului Bentley Continental R (1952-1955)

Modelul inițial Bentley Continental a fost creat în 1952 ca un coupé cu patru locuri, bazat pe sedanul Bentley R , pe care societatea-mamă Rolls Royce l-a lansat în 1949 pe piață sub numele de Silver Dawn, ca unul dintre primele modele de după război. Bentley Continental coupé folosea motoarele de 4,5 litri – utilizate și la modelele sedan, înlocuite din anul 1954 de un motor cu șase cilindri și capacitate mai mare de 4,8 litri. Acesta accelera coupé-ul cu două uși cu emblema aripilor Bentley pe capota, la aproape 189 kilometri pe ora, un record în această clasă de vehicule la acel moment. Aproximativ 200 de exemplare Bentley Continental R, lucrate manual, au fost produse înainte ca producția să se încheie în anul 1955. interior Bentley Continental

Coupé-ul din seria Bentley Continental (1991-2003)

Succesorul modelului istoric Continental a fost primul model dezvoltat de Bentley ca un coupé aproape trei decenii mai târziu, în 1991. În ciuda masei impresionante de 2,5 tone, lungimii de aproximativ 5,35 metri și lățimii de 2,04 metri, designerii au reușit să dea noii ediții o eleganță clasică modernă, care a diferențiat Bentley semnificativ de puternicul Rolls Royce și de celelalte modele Bentley derivate. Tehnologia motorului și construcția platformei coupé-ului au venit de la Bentley Turbo R, echipat cu motoarele Bentley Continental R cu 242 kW (325 CP), accelerând coupé-ul până la 233 km/h. Versiuni și mai puternic motorizate au fost lansate în 1996 cu Continental T, cu ampatament micșorat și Mulliner Continental care, cu cei 313 kW (420 CP) instalați, atinge o viteză maximă de aproape 275 km/h. Bentley Continental vedere din lateral

Reinventarea Bentley Continental din anul 2003

Odată cu achiziția Bentley, noul proprietar Volkswagen a folosit reputația seriei Continental cu scopul de a dezvolta propria versiune a mărcii Bentley. Mai ieftin, mai compact, dar nu mai puțin dinamic și luxos. Așa au prezentat constructorii din Wolfsburger marca Bentley a epocii moderne. Sub denumirea Continental, au dezvoltat, începând cu anul 2003, nu în ultimul rând pe baza experienței dobândite din dezvoltarea modelului seriei lor de lux VW Phaeton, o familie cu totul nouă de vehicule cu motoare cu doisprezece cilindri și tracțiune integrală, Bentley ajungând la vânzări record. Noua serie Continental include:

  • Coupé-ul supraalimentat Bentley Continental GT cu 4,80 metri lungime și 1,91 metri lățime este mult mai compact decât predecesorul său dezvoltat sub conducerea Rolls Royce. Modelul GT dispune de 411 kW (560 CP) și accelerează în 4,8 secunde de la zero la o sută. Viteza maximă este de 318 km/h. În anul 2007, versiunea de top, Speed, echipată cu 449 kW (610 CP), a ajuns la 326 kilometri pe oră, reconfirmând pe Bentley ca fiind producătorul celui mai rapid model coupé de serie din lume.
  • În 2005, trei ani mai târziu, a fost prezentat sedanul Continental Flying Spur, ușor modificat, cu doar 5,30 metri lungime, disponibil într-o versiune mai puternică, având 449 kW (610 cp) și o viteză de până la 322 km/h.
  • Modelul decapotabil Bentley Continental GTC, cu capotă din material textil, a fost lansat în 2006, dispunând de 411 kW (560 CP) și în 2009 modificat ca model de viteză cu 449 kW (610 CP), ajungând la 322 km/h, accelerând în 4,8 secunde până la o sută de kilometri pe oră, în ciuda greutății totale de aproape 2,5 tone.