Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-bravo-l-01.jpg

Fiat Bravo

Fiat Bravo Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Bravo, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Fiat este cel mai mare producător auto din Italia. Compania fondată în anul 1899 a avut o influență deosebită asupra economiei italiene, concentrându-se de-a lungul timpului pe segmentul automobilelor de mici dimensiuni. În ultimii 40 de ani, mașinile scoase de Fiat au câștigat de 12 ori titlul de cea mai bună mașină a anului în Europa, dovadă incontestabilă a pasiunii și profesionalismului inginerilor italieni. Una din seriile care s-au bucurat de mare succes atât pe piața europeană, cât și la nivel mondial este Fiat Bravo. Această serie conținea și varianta Brava și înlocuia modelele Tipo deja depășite la nivel tehnologic, însă cele două serii erau foarte diferite, atât în ceea ce privește dotările, cât și ca design. Astăzi vom analiza evoluția în timp a modelelor Fiat Bravo, încercând să surprindem elementele esențiale. Fiat Bravo vedere din spate si din fata

Prima Generație

Seria Fiat Bravo a debutat în anul 1995 în varianta hatchback cu trei uși, sau sub denumirea Brava în varianta hatchback cu cinci uși. Modelul inițial era echipat cu un motor cu 12 valve de 1.4 litri ce dezvolta 79 de cai putere, ulterior fiind disponibile alte trei variante: 1.6 litri cu 16 valve și 101 cai putere, 1.8 litri cu 16 valve sau motor de 2.0 litri cu 20 de valve cu 145 de cai putere. Pe lângă acestea, cumpărătorii puteau opta și pentru două variante turbo diesel, ambele de 1.9 litri, cu 75 sau 98 de cai putere. În anul lansării, seria Bravo/Brava a câștigat titlul de Mașina Anului în Europa. În anul 1996, șasiul seriei Bravo a fost modificat, dând naștere versiunilor saloon și estate sub denumirea Fiat Marea. În 1999, seria primește câteva îmbunătățiri estetice, precum și un nou motor de 1.2 litri cu 16 valve. Tot atunci au fost introduse și accesoriile opționale Abarth, care făceau mașinile ceva mai agresive în ceea ce privește aspectul. interiorul Fiat Bravo

Cea de-a Doua Generație

În cadrul Salonului Auto Internațional de la Geneva din anul 2007 și-a făcut apariția și cea de-a doua generație a seriei Fiat Bravo. Aceasta a fost proiectată în Centro Stile Fiat, în timp ce caroseria a fost realizată în mare parte de compania austriacă Magna Steyr. Printre noutățile aduse de noile modele se număra și sistemul Blue&Me ce venea ca dotare standard pe versiunile Dynamic și Sport. Acesta permitea conectarea telefoanelor mobile prin Bluetooth, permițând astfel afișarea SMS-urilor pe display-ul de bord sau emiterea de comenzi vocale prin intermediul sistemului multimedia de pe mașină. Seria dispunea de trei motoare pe benzină și trei diesel. La sfârșitul anului 2007 a fost lansat un nou motor diesel de 1.6 litri, urmat de o versiune de 120 de cai putere la doar un an distanță. Varianta de 104 cai putere beneficia și de așa-numitul pachet Eco, cu o caroserie aerodinamică, un consum mai economic și emisii reduse ce respectau standardele Euro 5. În vara anului 2010 au fost lansate două variante îmbunătățite ale motorului 1.4 T-Jet pe benzină, prima echipată cu tehnologia Multiair, în timp ce a doua îndeplinea standardul de emisii Euro 5. Versiunile braziliene ale noii generații Bravo au fost lansate în anul 2010. Acestea erau echipate cu motorul brazilian E.TorQ de 1.8 litri cu 10 valve împreună cu o cutie de viteze cu 5 trepte, sau cu motorul italian de 1.4 litri cu 150 de cai putere și o cutie de viteze cu 6 trepte. Pe viitor, ne putem aștepta la o modernizare a seriei Bravo, având în vedere ritmul extrem de rapid al progresului tehnologic de care se bucură industria auto.