Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
land-rover_l.jpg

Land Rover

Pietrele sar în stânga și-n dreapta, în timp ce roțile SUV-ului lasă urme pe pământul prăfuit și uscat în linie perfect dreaptă - asta în ciuda denivelărilor adânci și a gropilor de mărimea unui bivol. Următorul urcuș este ușor pentru Land Rover, care nu este tulburat de drumul noroios de sub roțile sale. Motorul se aude cum merge în mod constant în ritmul său, șasiul leagănă blând SUV-ul asemenea unei mame pe copilul ei. Cei care caută un vehicul care este la fel de potrivit pentru excursii prin deșertul namibian ca și pentru drumeții în Scottish Highlands, care circulă la fel de ușor prin zăpadă ca și pe pietriș, vor găsi toate acestea la un Land Rover. Această marcă britanică impresionează prin robustețea mașinilor ei. Niciodată condusul prin zonele accidentate nu a fost mai frumos decât într-un Land Rover.

Modele de top de la Land Rover, care sunt foarte apreciate de către cumpărătorii de autoturisme second hand

Range Rover în deșert Land Rover Defender pe pistă Vehiculele Land Rover sunt adevărați cai de povară. Tracțiunea pe patru roți face față oricărui tip de teren, iar capacitățile off-road ale SUV-urilor sunt aproape legendare. Concepute inițial ca o îmbinare între tractor și pick-up, modelele Land Rover au cucerit orașele și suburbiile. În cele din urmă, “caii puternici de povară” , care pot transporta rapid și convenabil copiii, cumpărăturile săptămânale sau bagajele de vacanță sunt foarte potrivite și în viața de familie. Land Rover oferă diferite serii și dimensiuni pentru toți cumpărătorii. Chiar și ca mașină second-hand va oferi calitate și siguranță care vorbesc de la sine. Vă prezentăm în continuare cele mai populare modele Land Rover.

Land Rover Defender

Land Rover Defender Blaser Edition Land Rover Defender a fost produs timp de 67 de ani și au fost vândute aproximativ 2 milioane de vehicule - iar 75 % din toate vehiculele fabricate sunt încă în folosință. Numele său - Defender (apărătorul) nu este o exagerare. Numeroase expediții au ajuns la destinație doar datorită lui, organizații militare și umanitare îl folosesc și în ziua de azi în zonele de conflict ale lumii. Prima serie (Seria I), a fost lansată în 1948 pe piață – iar timp de zeci de ani, Defender a fost, de fapt, adevăratul Land Rover. Aceste vehicule sunt încă comercializate ca mașini second-hand – un semn de fiabilitate. Din 1983, a patra serie a fost disponibilă pe piață, fiind vândută sub numele de o sută zece (110) și nouăzeci (90). Numele ilustrează mărimea ampatamentului în inci. Odată cu lansarea Discovery a originalului Land Rover, este acum comercializat ca Land Rover Defender. La sfârșitul anului 2015 producția Defender-ului s-a încheiat, deoarece forma sa distinctă și unghiulară nu mai îndeplinea cerințele UE pentru protecția pietonilor.

Land Rover Discovery

Land Rover Discovery vedere din față Ce a fost Defenderul pentru off-road, Discovery trebuie să fie pentru șosea: un vehicul practic, care oferă o siguranță mai mare în traficul urban, dar care nu se dă în lături de la excursiile pe teren accidentat. Producătorul britanic a reușit de la lansarea în 1989 să facă din Land Rover Discovery un vehicul de zi cu zi și de aventură, deopotrivă. Între timp, este disponibilă a patra generație care este, totuși, foarte asemănătoare cu al treilea model (construit din 2004 până în 2009). Spre deosebire de caracteristicile uneori spartane ale Land Rover-ului Defender, chiar și mașinile second-hand din seria Discovery sunt echipate cu un plus de comfort: numeroase sisteme de asistență vor ajuta să navigați prin oraș, iar caracteristicile off-road sunt îmbunătățite printr-un control electronic al tracțiunii. Interiorul oferă multă libertate de mișcare, iar cu ajutorul locurilor suplimentare, în funcție de model, mașina poate transporta până la șapte persoane. Motorul corespunde cu dimensiunea și greutatea mașinii, mai ales la Land Rover-ul diesel, rezultând o mașină echilibrată care prinde ușor viteză. Land Rover Discovery Sport este design-ul avansat pentru SUV.

Range Rover

Range Rover vedere din lateral Oricine caută un vehicul de teren pentru clasa superioară, trebuie să aleagă un Range Rover. Încă înainte ca Porsche Cayenne și BMW X5 să fi transformat SUV-ul într-o mașină de familie, Range Rover a demonstrat că luxul și off-road-ul se armonizează la fel de natural precum o cămilă în deșert. Prima generație a fost lansată pe piață în 1970; timp de 25 de ani, SUV-ul de lux a fost menținut în continuă evoluție. Tracțiunea integrală permanentă și arcurile elicoidale au fost inovații care au stârnit confuzie în întreaga clasă de vehicule. Chiar și motorul V8 de 3.5 litri al Range Rover-ului a fost mult timp unic. Pe scurt, un model câștigător. În 1979, un Range Rover a câștigat primul raliu de la Paris la Dakar. În prezent, a patra generație poate exploata mai bine calitățile off-road. Caracteristice sunt adâncimea vadului de 90 de centimetri și sistemul complet automat pentru toate roțile, care recunoaște natura suprafeței. În domeniul militar este rar folosit, dar regii și șeicii iubesc Range Rover-ul.

Land Rover: Istoria tulbure a brand-ului premium britanic

Land Rover în fabrica-mamă Solihull Land Rover Series One Istoria Land Rover-ului începe cu producătorul britanic Rover. Acesta a fost cunoscut până la sfârșitul celui de-Al Doilea Război Mondial, în special pentru scumpele modele sedan de lux, dar la presiunea exercitată de către guvernul britanic a trebuit să se orienteze către mașini de dimensiuni medii și cele de serie. Maurice Wilks, pe atunci designerul șef de la Rover a proiectat, pe baza jeep-urilor americane, un prototip care ar putea fi utilizat în principal în agricultură. De aici și numele: Land-Rover (pe atunci cu cratimă). În 1948, prototipul a trecut în faza de producție. Seria One a fost un succes imediat, mai ales datorită corpului de aluminiu extrem de durabil, care a devenit în curând semnul distinctiv al seriilor Land Rover . Până la sfârșitul anului 2015, Land Rover-ul original (numit mai târziu Defender) a fost folosit mai ales de poliție și unitățile militare din lume, acum găsindu-se uneori astfel versiuni ale Land Rover-ului pe piața auto second hand. Range Rover în fața hotelului Range Rover pe teren accidentat Odată cu introducerea Range Rover-ului, Land Rover a extins treptat gama de produse. Luxuriosul SUV a făcut accesibil un nou segment de cumpărători pentru companie și, drept urmare, a propulsat cu mult marca pe piața auto. O altă inovație a fost Land Rover Discovery, care a închis decalajul dintre Defender și Range Rover. Societatea-mamă Rover a devenit, între timp, o parte din British Leyland, care includea branduri precum Jaguar, MG, Austin sau Triumph. După ce British Leyland a intrat în insolvență în 1976, guvernul britanic a naționalizat gigantul auto. Din 1988, Rover a fost din nou pe cont propriu, dar fără prea mult succes. În anul 1994, prin preluarea de către BMW, Land Rover a venit la Munchen. Patru ani mai târziu, a dezvoltat împreună cu BMW, Freelander - primul SUV de la Land Rover. Land Rover Freelander din față Range Rover Evoque în râu În anul 2000, BMW s-a desprins din Rover, drepturile pentru Land Rover fiind vândute gigantului auto american Ford. În cele din urmă, în 2007, Ford a dorit să vândă marca Land Rover împreună cu Jaguar, care era membru al grupului din 1989. În primăvara anului 2008, cele două branduri au fost achiziționate de producătorul auto indian Tata Motors. Din 2013, și-a îndreptat energia și atenția către filiala sa Jaguar Land Rover Automotive (JLRA). Investiția în modelele deja existente, precum și dezvoltarea unor noi modele, precum Range Rover Evoque, s-a dovedit a fi o decizie aducătoare de succes pentru companie. Cu intrarea pe piață a modelului Evoque a apărut pentru prima dată un model de Land-Rover-Cabrio. În 2014, JLRA a eliberat pe piață peste 380.000 de Land Rover-uri, multe dintre aceste SUV-uri putând fi achiziționate ca mașini second-hand. Fabrica principală din Solihull, situată la aproximativ 180 de kilometri nord-vest de Londra, va fi extinsă pentru a permite producerea de noi vehicule de dimensiuni medii, cum ar fi Land Rover Discovery Sport. JLRA și Tata cooperează îndeaproape cu Universitatea din Warwick: Centrul Național de Inovare Auto pentru cercetare științifică industrială. Își unesc forțele pentru a dezvolta noi sisteme de propulsie.

Modele actuale oferite de Land Rover își croiesc vitejește drum peste teren

Model Clasa Perioadă de producție Observații
Land Rover Defender Off-road 1984 - 2015 (a 4-a generație) Mașina-emblemă din istoria automobilelor. În confort, motto-ul este: mai puțin este mai mult. Cunoscut pentru capacitatea de top off-road și indestructibilitatea absolută.
Range Rover Sport SUV din 2013 (a 2-a generație) Bazate pe platforma Range Rover, dar diferențe clare între componentele folosite (în jur de trei sferturi din toate elementele sunt diferite). A obținut cel mai bun record la Pikes Peak, în 2013, pentru categoria de SUV-uri. Capacitatea de trecere prin apă a crescut la 85 de centimetri începând cu modelul anului 2014
Land Rover Discovery Off-road din 2009 (a 4-a generație) A 3-a versiune a generației este ușor modificată structural, comercializată însă pentru modificările de aspect ca generația a 4-a. Design mai apropiat de linia Range Rover. În plus, o versiune blindată este disponibilă.
Range Rover Off-road (Clasă premium) din 2012 (a 4-a generație) "Light Signature", prin combinarea fazei scurte cu lumina de zi cu LED-uri. Sistem complet automat cu tracțiune integrală: Terrain Response 2 Auto. Trei linii de echipare: HSE, Vogue, Autobiografie.
Land Rover Discovery Sport SUV din 2015 Varianta îmbunătățită a Freelander. SUV de dimensiuni medii, a fost optimizat pentru utilizarea pe șosea. Șasiu adaptiv Adaptive Dynamics. Sistem nou, pentru prima dată dezvoltat în mod multi-link pe axa spate.
Range Rover Evoque SUV din 2011 Disponibilă tracțiunea pe toate roțile, și pentru prima oară cu o tracțiune față pură. Disponibil ca un coupe obișnuit cu cinci uși, și o versiune decapotabilă. În 2015, aspect îmbunătățit cu noi bare de protectie, faruri și grilă modificate.