- Pagină de start
- Auto
- SsangYong
Oferte actuale pentru SsangYong
-
SsangYong Actyon sport 220
€ 17.000,-- 77.000 km
- 05/2017
- 220 kW (299 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-6141 Forchie la marche -
SsangYong Tivoli 1.5 GDI TURBO 163CV 2WD COMFORT CAMBIO MANUALE
€ 8.800,-- 25.000 km
- 12/2020
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
152 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-35040 Megliadino San Vitale - Padova - Pd -
SsangYong Rodius 2.2 e-XDi220 Automatik Quarz
€ 5.999,-- 67.568 km
- 06/2016
- 131 kW (178 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
196 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-40721 Hilden -
SsangYong Korando 2.0 e-XDi DPF 4WD Automatik Quartz
€ 4.950,-- 175.000 km
- 03/2011
- 129 kW (175 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-3520 zonhoven -
SsangYong Actyon Sports 4WD Nur 124 Tkm!
€ 6.999,-- 124.000 km
- 08/2017
- 114 kW (155 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
199 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-57520 Niederdreisbach -
SsangYong Tivoli 1.5 T-GDI 2WD QUARTZ - EURO 6D - GPS - CAMERA -
€ 18.490,-- 3.792 km
- 08/2022
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-5060 Falisolle -
SsangYong Tivoli 1.5 gdi-t 2wd auto
€ 21.300,-- 19.984 km
- 05/2022
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-31044 Montebelluna -
SsangYong Rodius 2.0 *7-Sitzer*
€ 10.900,-- 124.321 km
- 01/2016
- 114 kW (155 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-56170 Bendorf -
SsangYong Tivoli Tivoli 1.2 gdi-t Comfort 2wd
€ 14.800,-- 66.000 km
- 02/2022
- 94 kW (128 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
158 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, IT-29121 Piacenza
Specialistul sudcoreean în materie de vehicule de teren şi Sport Utility Vehicles (SUV)-uri, SsangYong, a anunţat la începutul anilor 1990 o cooperare cu producătorul german premium Daimler. La scurt timp după, nemţii deţineau o parte minoritară din SsangYong, iar sud-coreenii s-au văzut bine poziţionaţi, capabili acum să agite piaţa SUV-urilor din Europa cu vehicule de teren ieftine, care au la bord prestigioasa tehnologie Mercedes. În acelaşi timp, ei au vrut să profite de şansa oferită şi să opereze pe piaţa asiatică, aflată atunci în creştere, cu replici de autoutilitare Mercedes-Benz, precum şi cu maşini bazate pe vechiul E-Klasse-seria W124 – cunoscute ca SsangYong Chairman. Criza asiatică din anii 1990 aduce planurilor ambiţioase un sfârşit prematur. Producţia de autoturisme continuă, însă SsangYong duce lipsă de bani pentru a-şi continua proiectele. Pe lângă asta, SUV-urile SsangYong se vând foarte lent în Europa. Nici aluziile şi reclama că sub capotă se află motoare Mercedes nu au ajutat deloc. În 1997, SsangYong se lasă cumpărată de către producătorul sudcoreean Daewoo, care nu mai avusese în program până atunci nici un SUV. În 2004, producătorul auto chinez SAIC se urcă la bordul SsangYong şi încearcă, cu capital proaspăt şi noi generaţii de modele, să restabilească specialistul în SUV-uri pe piaţa mondială, ca furnizor de SUV-uri ieftine, dotate cu tehnologie Mercedes.
Primele vehicule de teren Ssang Yong destinate pieţelor europene
La mijlocul anilor 1990, SsangYong prezintă primul SUV destinat Europei. Musso, offroader dotat cu tracţiune integrală standard, aduce pentru prima dată pe stradă motoarele sud-coreene, pe benzină şi pe motorină, provenite din cooperarea cu Mercedes-Benz. SsangYong Korando, cu tracţiunea sa integrală permanentă sau cuplabilă, a fost conceput ca un adevărat vehicul de teren cu calităţi de offroader.
SUV-urile SsangYong de după 2003
Pe lângă autoturisme de teren, SsangYong oferă în Europa, începând cu anul 2003, modelul SsangYong Rexton – un SUV tipic, cu o lungime de 4,7 metri, interior confortabil şi o greutate de până la 2,7 tone – care devine ulterior şi emblema flotei SsangYong. Motoarele cu care vine modelul, un benzinar de 3,2 litri şi un turbodiesel de 2,9 litri, sunt produse în Coreea de Sud după schiţele şi planurile Mercedes-Benz. Din 2004, SsangYong Rexton este dotat cu un sistem electronic de stabilitate, iar în 2006 modelul primeşte un facelift – partea frontală nou concepută.
Noile SUV-uri şi van-uri de la SsangYong
Anul 2006 aduce, pe lângă facelift-ul SsangYong Rexton, şi o nouă generaţie Musso, comercializată drept SsangYong Actyon şi disponibilă şi în variantă pick-up. Modelul complet nou reproiectat, SsangYong Actyon, a fost dotat cu motoare economice: un Common-Rail diesel de 2,0 litri şi un benzinar de 2,3 litri. Autovehiculul era echipat, după placul clientului, cu tracţiune spate sau integrală. Gama de modele SsangYong pentru Europa este completată în 2004 de van-ul SsangYong Rodius, care oferă loc pentru 7 pasageri şi se remarcă prin forma neobişnuită a lunetei.