- Pagină de start
- Auto
- Tesla
Oferte actuale pentru Tesla
-
Tesla Model 3 Rear-Wheel Drive
€ 23.400,-- 36.194 km
- 12/2020
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, DE-68229 Mannheim -
Tesla Model 3 Rear-Wheel Drive
€ 23.700,-- 34.757 km
- 11/2020
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, DE-68229 Mannheim -
Tesla Model 3 ** Standard Plus - FSD 3 - AP - TESLA Garantie ***
€ 22.990,-- 59.000 km
- 03/2020
- 239 kW (325 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, BE-1700 Dilbeek -
Tesla Model 3 Rear-Wheel Drive
€ 23.700,-- 34.757 km
- 11/2020
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, DE-68229 Mannheim -
Tesla Model S 70 Facelift*21 "*Distronic*Pano*
€ 21.500,-- 92.700 km
- 09/2016
- 244 kW (332 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, DE-88339 Bad-Waldsee -
Tesla Model 3 Standard Range+ *Highland*
€ 34.450,-- 22.596 km
- 12/2024
- 208 kW (283 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1 -
14,7 kWh/100 km (mixt)
1
Dealer, DE-41236 Mönchengladbach -
Tesla Model 3 Dual Motor Long Range ( 14500 €+BTW 21% )
€ 17.545,-2 - 194.782 km
- 03/2019
- 340 kW (462 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, BE-2340 Beerse -
Tesla Model Y Pearl White Multi-Coat - Fabrieksgarantie
€ 35.995,-2 - 32.500 km
- 03/2024
- 220 kW (299 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, BE-8020 Oostkamp -
Tesla Model 3 Rear-Wheel Drive
€ 24.300,-- 42.875 km
- 03/2021
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
1
Dealer, DE-68229 Mannheim
Tesla – un cuvânt cu multe înţelesuri. Originea vine de la Nikola Tesla, fizician, inginer electric şi „inventator” al secolului 20. După el a fost numită şi unitatea Tesla, prin care se măsoară puterea unui câmp magnetic. Iar în al treilea rând, el este cuvântul pentru Tesla Motors , cel mai cunoscut producător de autoturisme electrice – companie condusă de fizicianul şi investitorul Elon Musk, care vrea să facă, în secolul al XXI-lea, posibilă mobilitatea auto cu zero emisii. Tesla Model S a fost primul autovehicul electric de lux produs în serie. În ciuda preţului de achiziţie mare, timpul de aşteptare al unei Tesla ajunge la câteva luni. În cazul maşinilor second-hand nu există niciun timp de aşteptare, iar preţul este de obicei mai mic decât cel al unui autovehicul nou. Astfel, cu un model Tesla te îndepărtezi sportiv, rapid şi ieftin de către concurenţa dotată cu motoare pe benzină.
Tesla Motors: fie second-hand sau noi, aceste maşini sunt la curent:
Misiunea Tesla Motors este să facă motorul termic inutil şi să-l înlocuiască cu omologul acestuia electric, puternic şi fără emisii. Cum îşi vor îndeplini misiunea? Fondatorul şi vizionarul Elon Musk a redus strategia „celui mai rapid drum către un viitor durabil” la patru paşi:
- Construieşte o maşină sport cool, care să uimească clientela bogată şi care demonstrează, totodată, de ce este capabil un motor electric.
- Foloseşte banii obţinuţi pentru a construi o maşină sport cu 5 uşi, care este cu aproape jumătate mai ieftină.
- După, construieşte o maşină de familie relativ ieftină destinată unui public mai larg.
- Oferă-le de la început clienţilor posibilitatea să încarce bateriile maşinii cu zero emisii.
O strategie simplă, liniară la prima vedere. Însă istoria modelelor, de la primul Roadster la Model S şi Model X şi până la viitorul Model 3, ne arată că maşinile au un potenţial inovator imens - iar Tesla ar putea schimba complet felul în care privim motoarele termice şi conceptele auto, maşinile noi sau cele second-hand.
Primul Tesla este un Roadster
Începând cu Model S, maşina electrică este pregătită de producţie în serie
Model X oferă mai mult spaţiu şi deschide drumul seriilor viitoare
Comparaţie a modelelor Tesla disponibile pe piaţa second-hand
Maşinile Tesla au fost considerate pentru mult timp un accesoriu de lux al clientelei bogate. Însă, între timp ele au ajuns şi pe piaţa second-hand. Tesla Roadster este un clasic căutat datorită numărului mic de exemplare produse, iar un Model S second-hand poate fi achiziţionat la un preţ bun. Următorul tabel prezintă principalele caracteristici ale diferitelor modele Tesla: în tabel sunt enumerate, pe lângă perioada de producţie şi dimensiunile, şi numerele mai importante, cum ar fi puterea motorului, accelerarea de 0 la 100 km/h şi autonomia modelului. Datorită faptului că motoarele electrice sunt foarte robuste, iar în comparaţie cu omoloagele pe benzină costurile de întreţinere sunt foarte mic - maşinile Tesla second-hand (dacă sunt îngrijite corespunzător) pot încă să atingă performanţele lor de top. | Tesla Roadster | Tesla Model S | Tesla Model X |
---|---|---|---|
Perioada de producţie | 2008 - 2011 | din Iunie 2012 | din septembrie 2015 |
Clasa maşinii | sport | superioară | superioară |
Lungime | 3,95 metri | 4,98 metri | 5,00 metri |
Lăţime | 1,87 metri | 1,96 metri | 2,08 metri |
Înălţime | 1,13 metri | 1,44 metri | 1,63 metri |
Modele disponibile 1 | Roadster, Roadster Sport | 40 / 60 / 70 / 70D / 85 / 85D / P85 / P85D | 70D / 90 D / P90D |
Puterile motorului | 215 până la 225 kW | 225 până la 522 kW | 386 până la 568 kW |
Accelerarea de la 0 la 100 km/h | 3,7 până la 3,9 secunde | 3,0 până la 6,5 secunde | 3,2 până la 6,0 secunde |
Autonomie | 350 până la 643 km | 370 până la 528 km | 354 până la 414 km |
1Numărul reprezintă capacitatea bateriei în kWh. |
Elon Musk: vizionarul nu se limitează la a conduce doar Tesla pe noi culmi
Un lucru este cunoscut: de la înfiinţarea Tesla Motors, fondatorul Elon Musk foloseşte fiecare oportunitate pentru a trimite un semnal puternic legat de mobilitatea durabilă. Ideea i-a venit fondatorului de origine sud-africană, născut în 1971 – se mută în 1986 în Canada, ulterior se mută în America de Nord, în timp ce studia fizica – adică în mijlocul anilor 1990. Musk trăia pe atunci în Palo Alto, în mijlocul a Silicon Valley, şi se gândea cum ar putea folosi avantajele curentului electric în cazul maşinilor. Gândirea logică l-a condus la motoarele electrice, însă capacitatea bateriilor disponibile atunci era limitată. Astfel, Musk s-a dedicat altor proiecte de succes: a vândut prima sa companie, serviciul mass-media Zip2, producătorului de calculatoare Compaq pentru mai mult de 300 milioane de dolari americani, iar după vine rândul serviciul de plată online, PayPal, vândut companiei Ebay pentru suma de 1,5 miliarde de dolari. Musk se întoarce la început, investind marea parte a banilor obţinuţi în Tesla. Însă, Musk este implicat, pe lângă producţia de maşini electrice, şi în alte proiecte. Cu un an înaintea Tesla Motors, inginerul înfiinţează Compania Aerospaţială SpaceX. Primele servicii oferite au fost zborurile de aprovizionare a staţiei spaţiale internaţionale ISS, precum şi transportul de sateliţi în orbită. Au fost dezvoltate propriile rachete pentru a atinge scopul companiei SpaceX şi pentru a face călătoriile în spaţiu mai accesibile. Următorul pas – realizarea unei nave spaţiale cu echipaj uman – a fost finanţat de NASA printr-un program de multe miliarde de dolari. În 2015, Google investeşte în SpaceX – foloseşte câteva sute de sateliţi, amplasaţi în jurul Pământului, pentru a crea un sistem şi să furnizeze internet programului SpaceX. Marea viziune a lui Elon Musk: popularea altor planete. Un alt proiect, mai cu „picioarele pe pământ”, este Hyperloop. În spate se ascunde un concept conform căruia capsule acţionate electric călătoresc fulgerător de repede printr-un tub. Ideea: în tub există un vid parţial, iar capsusele se deplasează pe nişte perne de aer. Astfel, viteza medie ar trebui să fie de aproximativ 1.100 km/h. Pista de test, pe care proiectul în valoare de miliarde de dolari urmează să o creeze, va conecta Los Angeles de San Francisco. Cele două tuburi vor fi amplasate pe nişte suporţi uriaşi, câte unul pentru fiecare sens de mers, fiind alimentate de către panourile solare amplasate pe acoperiş. În loc să conduci cu maşina timp de aproape 6 ore sau să stai în avion timp de 90 de minute, cei 28 de pasageri ai unei capsule Hyperloop vor parcurge aceeaşi distanţă în 30 de minute. Chiar dacă maşinile de la Tesla nu pot bate acest timp – fie noi sau second-hand – sistemul Hyperloop va avea o acoperire redusă. De aceea ele reprezintă cea mai bună opţiune din viitorul apropiat de a ajunge la destinaţie cu zero emisii, durabil, confortabil şi luxos.
Linkuri suplimentare
- 1Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
- 2TVA deductibil