- Pagină de start
- Auto
- Tesla
Oferte actuale pentru Tesla
-
Tesla Model 3 STANDAARD PLUS RWD AUTO RIJBEREIK 409/531KM
€ 25.390,-TVA deductibil - 56.206 km
- 09/2020
- 239 kW (325 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-2880 Bornem -
Tesla Model S P85D Free Charging Navi Rfk
€ 28.800,-- 125.000 km
- 05/2015
- 515 kW (700 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- - (Carburant)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-72116 Mössingen -
Tesla Model 3 SR PLUS RWD BATTERY PACK 53 KW ( 100 KW LIBRETTO )
€ 24.899,-TVA deductibil - 40.000 km
- 10/2019
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-36040 Meledo di Sarego - Vi -
Tesla Model S 90D Allradantrieb Autopilot,Pano,HighSound,Navi
€ 25.550,-- 95.000 km
- 11/2015
- 310 kW (421 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Electric
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
18,1 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-85737 Ismaning -
Tesla Model 3 LONG RANGE / 3000 PREMIE / 49.478km / BTW AFTREK.
€ 31.950,-TVA deductibil - 49.478 km
- 06/2020
- 366 kW (498 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8970 Poperinge -
Tesla Model Y PERFORMANCE - CARBON & WHITE INTERIOR - AUTOPILOT
€ 44.990,-TVA deductibil - 43.365 km
- 08/2023
- 413 kW (562 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1840 Londerzeel -
Tesla Model Y Long Range Dual Motor Performance 1eMain Etat Neuf
€ 39.990,-TVA deductibil - 57.460 km
- 03/2022
- 378 kW (514 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-6200 Châtelet -
Tesla Model 3 Long Range AWD Highland +SITZBELÜFTUNG++
€ 46.895,-- 800 km
- 11/2023
- 366 kW (498 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
14,0 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-97440 Werneck -
Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD AHK A.PILOT CAM
€ 28.950,-- 23.500 km
- 09/2020
- 225 kW (306 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-26203 Wardenburg
Tesla – un cuvânt cu multe înţelesuri. Originea vine de la Nikola Tesla, fizician, inginer electric şi „inventator” al secolului 20. După el a fost numită şi unitatea Tesla, prin care se măsoară puterea unui câmp magnetic. Iar în al treilea rând, el este cuvântul pentru Tesla Motors , cel mai cunoscut producător de autoturisme electrice – companie condusă de fizicianul şi investitorul Elon Musk, care vrea să facă, în secolul al XXI-lea, posibilă mobilitatea auto cu zero emisii. Tesla Model S a fost primul autovehicul electric de lux produs în serie. În ciuda preţului de achiziţie mare, timpul de aşteptare al unei Tesla ajunge la câteva luni. În cazul maşinilor second-hand nu există niciun timp de aşteptare, iar preţul este de obicei mai mic decât cel al unui autovehicul nou. Astfel, cu un model Tesla te îndepărtezi sportiv, rapid şi ieftin de către concurenţa dotată cu motoare pe benzină.
Tesla Motors: fie second-hand sau noi, aceste maşini sunt la curent:
Misiunea Tesla Motors este să facă motorul termic inutil şi să-l înlocuiască cu omologul acestuia electric, puternic şi fără emisii. Cum îşi vor îndeplini misiunea? Fondatorul şi vizionarul Elon Musk a redus strategia „celui mai rapid drum către un viitor durabil” la patru paşi:
- Construieşte o maşină sport cool, care să uimească clientela bogată şi care demonstrează, totodată, de ce este capabil un motor electric.
- Foloseşte banii obţinuţi pentru a construi o maşină sport cu 5 uşi, care este cu aproape jumătate mai ieftină.
- După, construieşte o maşină de familie relativ ieftină destinată unui public mai larg.
- Oferă-le de la început clienţilor posibilitatea să încarce bateriile maşinii cu zero emisii.
O strategie simplă, liniară la prima vedere. Însă istoria modelelor, de la primul Roadster la Model S şi Model X şi până la viitorul Model 3, ne arată că maşinile au un potenţial inovator imens - iar Tesla ar putea schimba complet felul în care privim motoarele termice şi conceptele auto, maşinile noi sau cele second-hand.
Primul Tesla este un Roadster
Compania a fost înfiinţată în 2003. Pe atunci, Elon Musk şi colegul său, JB Straubel, care lucrau la o maşină electrică, s-au întâlnit cu o altă echipă de ingineri, care, de asemenea, lucra la o maşină electrică. Cei doi au dezvoltat, împreună cu Martin Eberhard, Marc Tarpenning şi Ian Wright, primul prototip, a cărui caroserie uşoară şi la fel de stabilă se baza pe un material plastic întărit cu fibre de carbon (CFRP). Între 2005 şi 2011, Tesla a cooperat cu producătorul de maşini de lux Lotus, care a ajutat la producerea caroseriei foarte uşoare. Rezultatul a fost modelul Tesla Roadster, ce a fost prezentat în 2006 şi introdus pe piaţă în 2008. Maşina sport este echipată cu un motor cu inducţie cu curent alternativ , principiul descoperit de Nikola Tesla s-a dovedit a fi foarte util într-o maşină sport silenţioasă. Tesla a produs până în 2011 aproximativ 2.400 de modele Roadster, apoi producţia a fost abandonată în favoarea Model S.
Începând cu Model S, maşina electrică este pregătită de producţie în serie
Model S este prima producţie totală internă şi este produs începând cu 2012. Sedanul din clasa superioară cu 5 uşi oferă mai mult spaţiu decât modelul Roadster şi se bazează pe o tehnologie asemnănătoare acumulatorilor: se folosesc baterii litium-ion , similare celor utilizate în laptop-uri, dar optimizate pentru utilizarea în maşinile electrice. Tesla foloseşte acest proces pentru ca sursa de alimentare să trebuiască să nu fie doar eficientă, ci şi ieftină – ceea ce a condus la dezvoltarea unei linii de afaceri: bateria Powerwall. Tesla Model S este disponibil în diferite versiuni , după cum urmează: baterii cu o capacitate de 70, 85, 90 kWh şi o autonomie proporţională. Sub capotă lucrează un motor electric puternic, ce asigură cuplul maxim încă de la început. Ediţia de performanţă are două motoare şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 3 secunde, aproape de necrezut. Ulterior, în urma unor actualizări software, Model S este capabil să conducă în regim semi-autonom. Păstrează singur distanţă faţă de vehiculul din faţă, schimbă automat benzile, parchează fără a fi nevoie de a atinge volanul – toate acestea nu mai reprezintă (aproape) nicio problemă.
Model X oferă mai mult spaţiu şi deschide drumul seriilor viitoare
În 2010, Musk anunţa o variantă Crossover a Model S, o combinaţie dintre un SUV de mică dimensiune şi un sedan mai înalt. Maşina botezată Model X a fost prezentată în 2012 şi este din toamna anului 2015 disponibilă pe piaţă. SUV-ul electric combină autonomia mare cu avantajele spaţiale ale unui Van. Caracteristice sunt uşile în formă de aripi, sub care, deschise, poţi să stai confortabil în poziţie verticală. Maşina este echipată – ca şi Model S – cu un al doilea portbagaj în faţă. Tesla a îmbunătăţit un pic motorul în cazul Model X: varianta Performance produce echivalentul a 772 CP. Următorul model Tesla, Model 3, ar trebui să fie disponibil pe piaţă de la sfârşitul anului 2017. Ca primul autovehicul de clasă medie, Model 3 nu este doar mai scurt decât fraţii lui din clasa superioară, ci şi mai atractiv datorită preţului de aproximativ 35.000 dolari americani, pentru a cuprinde un public mai mare. Tesla urmează cu stricteţe masterplanul conceput de Elon Musk.
Comparaţie a modelelor Tesla disponibile pe piaţa second-hand
Maşinile Tesla au fost considerate pentru mult timp un accesoriu de lux al clientelei bogate. Însă, între timp ele au ajuns şi pe piaţa second-hand. Tesla Roadster este un clasic căutat datorită numărului mic de exemplare produse, iar un Model S second-hand poate fi achiziţionat la un preţ bun. Următorul tabel prezintă principalele caracteristici ale diferitelor modele Tesla: în tabel sunt enumerate, pe lângă perioada de producţie şi dimensiunile, şi numerele mai importante, cum ar fi puterea motorului, accelerarea de 0 la 100 km/h şi autonomia modelului. Datorită faptului că motoarele electrice sunt foarte robuste, iar în comparaţie cu omoloagele pe benzină costurile de întreţinere sunt foarte mic - maşinile Tesla second-hand (dacă sunt îngrijite corespunzător) pot încă să atingă performanţele lor de top. | Tesla Roadster | Tesla Model S | Tesla Model X |
---|---|---|---|
Perioada de producţie | 2008 - 2011 | din Iunie 2012 | din septembrie 2015 |
Clasa maşinii | sport | superioară | superioară |
Lungime | 3,95 metri | 4,98 metri | 5,00 metri |
Lăţime | 1,87 metri | 1,96 metri | 2,08 metri |
Înălţime | 1,13 metri | 1,44 metri | 1,63 metri |
Modele disponibile 1 | Roadster, Roadster Sport | 40 / 60 / 70 / 70D / 85 / 85D / P85 / P85D | 70D / 90 D / P90D |
Puterile motorului | 215 până la 225 kW | 225 până la 522 kW | 386 până la 568 kW |
Accelerarea de la 0 la 100 km/h | 3,7 până la 3,9 secunde | 3,0 până la 6,5 secunde | 3,2 până la 6,0 secunde |
Autonomie | 350 până la 643 km | 370 până la 528 km | 354 până la 414 km |
1Numărul reprezintă capacitatea bateriei în kWh. |
Elon Musk: vizionarul nu se limitează la a conduce doar Tesla pe noi culmi
Un lucru este cunoscut: de la înfiinţarea Tesla Motors, fondatorul Elon Musk foloseşte fiecare oportunitate pentru a trimite un semnal puternic legat de mobilitatea durabilă. Ideea i-a venit fondatorului de origine sud-africană, născut în 1971 – se mută în 1986 în Canada, ulterior se mută în America de Nord, în timp ce studia fizica – adică în mijlocul anilor 1990. Musk trăia pe atunci în Palo Alto, în mijlocul a Silicon Valley, şi se gândea cum ar putea folosi avantajele curentului electric în cazul maşinilor. Gândirea logică l-a condus la motoarele electrice, însă capacitatea bateriilor disponibile atunci era limitată. Astfel, Musk s-a dedicat altor proiecte de succes: a vândut prima sa companie, serviciul mass-media Zip2, producătorului de calculatoare Compaq pentru mai mult de 300 milioane de dolari americani, iar după vine rândul serviciul de plată online, PayPal, vândut companiei Ebay pentru suma de 1,5 miliarde de dolari. Musk se întoarce la început, investind marea parte a banilor obţinuţi în Tesla. Însă, Musk este implicat, pe lângă producţia de maşini electrice, şi în alte proiecte. Cu un an înaintea Tesla Motors, inginerul înfiinţează Compania Aerospaţială SpaceX. Primele servicii oferite au fost zborurile de aprovizionare a staţiei spaţiale internaţionale ISS, precum şi transportul de sateliţi în orbită. Au fost dezvoltate propriile rachete pentru a atinge scopul companiei SpaceX şi pentru a face călătoriile în spaţiu mai accesibile. Următorul pas – realizarea unei nave spaţiale cu echipaj uman – a fost finanţat de NASA printr-un program de multe miliarde de dolari. În 2015, Google investeşte în SpaceX – foloseşte câteva sute de sateliţi, amplasaţi în jurul Pământului, pentru a crea un sistem şi să furnizeze internet programului SpaceX. Marea viziune a lui Elon Musk: popularea altor planete. Un alt proiect, mai cu „picioarele pe pământ”, este Hyperloop. În spate se ascunde un concept conform căruia capsule acţionate electric călătoresc fulgerător de repede printr-un tub. Ideea: în tub există un vid parţial, iar capsusele se deplasează pe nişte perne de aer. Astfel, viteza medie ar trebui să fie de aproximativ 1.100 km/h. Pista de test, pe care proiectul în valoare de miliarde de dolari urmează să o creeze, va conecta Los Angeles de San Francisco. Cele două tuburi vor fi amplasate pe nişte suporţi uriaşi, câte unul pentru fiecare sens de mers, fiind alimentate de către panourile solare amplasate pe acoperiş. În loc să conduci cu maşina timp de aproape 6 ore sau să stai în avion timp de 90 de minute, cei 28 de pasageri ai unei capsule Hyperloop vor parcurge aceeaşi distanţă în 30 de minute. Chiar dacă maşinile de la Tesla nu pot bate acest timp – fie noi sau second-hand – sistemul Hyperloop va avea o acoperire redusă. De aceea ele reprezintă cea mai bună opţiune din viitorul apropiat de a ajunge la destinaţie cu zero emisii, durabil, confortabil şi luxos.