Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
audi-a3-l-01.jpg

Audi

Prima maşină care a urcat o rampă de ski, acoperită cu gheaţă şi zăpadă? Produsă de Audi. Conducătorul auto care uitase că maşina sa are rezervor? Conducea un Audi. Şi unde s-a rătăcit figurina de aur a lui Elvis? Pe bordul unui Audi. Maşinile producătorului premium din Ingolstadt nu scriu doar istoria reclamelor, ele stabilesc şi noi standarde pentru tehnologie progresivă, design elegant, confort de primă clasă şi manevrabilitate sportivă. Viaţa îndelungată şi sănătoasă a maşinii este asigurată de calitatea înaltă şi perfecţiunea până în detalii. Nu e de mirare deci, că modelele Audi ocupă adeseori poziţii de vârf în clasamentele Dekra şi ADAC ale maşinilor second-hand. Aparţinând fie clasei mici, medii sau superioare, SUV-urilor sau vehiculelor cu abilităţi de offroad – un Audi, chiar şi second-hand reprezintă deseori o alegere bună. Audi A4 argintiu Stopurile lui Audi A5

Brand-ul Audi: avantaj prin tehnologie, în orice moment

Cine se află în căutarea unei maşini second-hand are şanse mici să greşească cu vehicule Audi: cei interesaţi beneficiază de o selecţie generoasă de maşini din clasa superioară, medie sau compactă, cu diferite motorizări, culori şi dotări opţionale precum tracţiune integrală sau sistem multimedia. Înafară de asta, maşinile se diferenţiază printr-un design atractiv, iar grila caracteristică , precum şi formele curbe ale maşinii fac posibilă recunoaşterea imediată a unui Audi. Durata de viaţă a autovehiculelor este mare , căci trademark-ul celor de la Audi este ingineria nemţească. Fie că au fost folosite puţin sau ani la rând –maşinile producătorului auto din Ingolstadt vor funcţiona excelent întotdeauna. Audi Cockpit

Aceste modele de la Audi sunt acum, ca şi maşini second-hand, în top

Vă prezentăm o selecţie mică de modele Audi, incluse de către vânzători pe site-ul nostru:

  • Audi A4 Avant: Combi-ul sportiv este disponibil încă din 2008. Trăsături remarcabile: oglinzi cu semnalizatoare LED integrate şi lumini de zi LED. Motorizarea pe benzină porneşte de la motorul TFSI de 1,8 litri cu injecţie directă şi ajunge la motorul FSI de 4,2 litri cu injecţie stratificată, care oferă 450 de cai putere. Motoarele diesel cuprind mai multe variante TDI cu puteri între 120 şi 245 de cai putere. Volumul portbagajului de până la 1430 de litri face ca A4 Avant să fie maşina ideală pentru familiile cu nevoi spaţioase mari. Modelul s-a bucurat, în anul 2011, de o revizie optică şi una tehnică: noi blocuri de lumini, sisteme de asistenţă suplimentare şi motoare mai economice.

Audi A4 Avant Audi A4 Avant argintiu

  • Audi TT: Maşina sport Audi TT a ajuns deja la a treia generaţie. Prescurtarea TT reaminteşte de campionatul Tourist Trophy de pe insula Man, unde predecesorii modelului, Audi DKW şi NSU, au sărbătorit mai multe victorii. Pe lângă versiunea Coupé există şi o variantă roadster a Audi TT. Aceste modele sunt foarte căutate deoarece ele îmbină confortul şi eleganţa cu distracţia de a conduce sportiv. Versiunile mai rapide şi mai puternice sunt Audi TTS şi TT RS.

Audi TT albastru din faţă Audi TT albastru din spate

  • Audi A6 Allroad Quattro: Maşina de clasă medie-superioară surprinde în traficul urban ca şi combi cu tracţiune integrală. Design-ul este tipic Audi, iar faimosul model este disponibil şi într-o variantă mai robustă: Din 2012, comparativ cu un A6 „normal“, Allroader-ul este mai înalt cu câţiva centimetri şi aripile sunt mai late.Varianta de top are 313 cai putere, o cutie automată în 8 trepte şi accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 6 secunde. Modelele au de regulă amortizoare pneumatice, care, la viteze mari, reduc automat garda la sol a maşinii.

Audi A6 Allroad Quattro Audi A6 Allroad Quattro argintiu

  • Audi Q7: Primul SUV Audi a fost prezentat în 2005 la IAA în Frankfurt,iar din 2015 este disponibilă pe piaţă cea de-a doua generaţie a modelului. Sub capotă găsim un motor diesel în 6 cilindri sau un motor pe benzină în 8 cilindri. Modelele ulterioare erau echipate cu un TDI de 4,2 litri în 8 cilindri sau cu un V12-TDI. Cel din urmă beneficiază de 500 de cai putere şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde. Q7 a primit, în primăvara anului 2009, un facelift major. Pe piaţa second-hand, aceste automobile sunt foarte căutate din cauza duratei de viaţă mărită.

Bucuria inovaţiei este întipărită în ADN-ul Audi

Avantaj prin tehnologie : Cu acest slogan îşi face reclamă Audi încă de secole. Această idee nu este valabilă doar la modelele premium ce fac parte din clasa superioară, ci pentru toate modelele Audi, până la clasa mică. Inovaţiile tehnologice au fost imprimate în ADN-ul producătorului auto din Ingolstadt. Multe inovaţii, ce fac astăzi parte din dotarea standard a unei maşini de serie, au fost introduse prima dată de Audi. Audi este pionier în trei domenii: tracţiunea integrală permanentă pentru maşini de serie, dezvoltarea unui motor diesel cât mai eficient şi mai puternic şi inovaţia unei tehnologii a luminii.

Quattro: tracţiunea integrală permanentă pentru maşini

Principiul de funcţionare se bazează pe un diferenţial sport special. Spre exemplu, dacă roţile din faţă pierd, din cauza terenului alunecos, aderenţa şi se rotesc în gol, diferenţialul se asigură că roţile din spate sunt cele care vor primi surplusul de putere. Avantajele: tracţiunea este îmbunătăţită prin sistemul quattro , iar aderenţa este întotdeauna asigurată. Alte îmbunătăţiri sunt ambreiajul lamelar sau de tip Visco şi diferenţialul central sau cu coroană dinţată. Au fost vândute peste cinci milioane de automobile cu tracţiune quattro de către Audi, tracţiunea integrală fiind preferată chiar şi în cazul maşinilor second-hand.

Motorul TDI: primul turbo-diesel cu injecţie directă controlat electronic

Primul turbo-diesel cu injecţie directă cu sistem complet de control a fost prezentat de către Audi în 1989 la IAA, în Frankfurt. Inima motorului în cinci cilindri era o pompă de injecţie, care producea o presiune de până la 900 de bari. După asta au urmat motoarele cu turbine cu geometrie variabilă (VNT), echipări V6 cu patru valve pe cilindru şi motoarele V8 cu injecţie de tip Common-Rail , care produceau o presiune de până la 2000 de bari. Tipic Audi: chiar şi uzate, motoarele sunt încă foarte performante. Cu tehnologia de injecţie AdBlue motoarele TDI sunt mai nepoluante, iar cu versiunea BiTurbo şi tehnologia clean diesel mai eficiente.

Tehnologia luminii: Pentru siguranţă mărită şi recunoaşterea brand-ului

În 2004 Audi a fost primul producător care a introdus lumini de zi LED , pentru a face condusul mai sigur. Au urmat si alte sisteme, ca de exemplu faruri Matrix-LED. Acestea luminează drumul cât mai bine posibil – fără a-i orbi pe ceilalţi participanţi la trafic. Printre cele mai noi inovaţii se află spoturile laser pentru faza lungă , care generează un fascicul de lumină capabil să lumineze drumul sute de metri. Pe lângă valoarea funcţională, lumina are şi o valoare estetică. Aspectul estetic al blocului de lumini este proiectat caracteristic Audi, chiar şi maşinile mai vechi fiind de la distanţă uşor de recunoscut, ca modele Audi. Audi A7 – blocul de lumini

Semnul celor patru inele: istoria Audi reprezintă inovaţie şi tradiţie

De 100 de ani, numele „Audi” reprezintă maşini de calitate. August Horch a fondat compania în anul 1909, în orașul săsesc Zwickau. Numele este un joc de cuvinte. Traducerea din latină a cuvântului Horch! - în sensul de a auzi! – sună aşa:Audi. Astfel inginerul a evitat un conflict cu firma sa anterioară, „August Horch & Cie Motorwagenwerken“. În 1932, după criza economică, cei patru producători auto saşi: Audi, DKW, Horch şi Wanderer şi-au închis porţile, înfiinţând o singură companie: logo-ul Auto Union AG a fost reprezentat de patru inele interconectate, ca referinţă la originile lor. Fiecare marcă s-a orientat către un alt public:

  • DKW : motociclete, maşini mici cu motoare în doi timpi
  • Wanderer : maşini de clasă medie mici şi sportive
  • Audi : maşini de clasă medie superioare
  • Horch : maşini de clasă superioară, premium şi de lux

După al doilea Război Mondial, Auto Union a fost dizolvată şi înfiinţată din nou în oraşul bavarez Ingolstadt. În anul 1965, firma a fost integrată în grupul Volkswagen. În Ingolstadt se lucra în secret la primul model Audi postbelic. Motivul principal: Ludwig Kraus, şeful dezvoltator , care, în primăvara lui 1968 , a făcut posibil un nou început al mărcii cu modelul Audi 100. În anul 1969, Audi a fuzionat cu NSU Motorenwerke AG din Neckarsulm. Sloganul, adus de Audi, este acelaşi din 1971: Avantaj prin tehnologie. Maşinile lor sunt diferite – motoarele şi variantele – căci toate modelele se bazează pe inovaţii tehnologice, design atractiv şi calitate superioară.

Modelele clasice Audi, disponibile pe piaţa second-hand, care îţi fură ochii

Cine caută un Audi second-hand este de obicei interesat de modele noi. Pentru a găsi un model frumos, bun, îngrijit şi ieftin se folosesc funcţiile de căutare ale Autoscout24. Pe lângă autovehiculele din categoria „Maşina Anului”, cele cu numere provizorii şi unele mai vechi, se găsesc aici şi modele Audi cu adevărat speciale : Vechi şi clasice, care au scris istoria design-ului şi a tehnologiei. Vă prezentăm patru modele speciale:

| Audi 100 Coupé S | Audi 50 | Audi quattro | Audi 200 Turbo
---|---|---|---|---
Dată lansare | 1972 | 1974 | 1980 | 1983
Tip motor | patru cilindri în linie | patru cilindri în linie | cinci cilindri în linie cu turbo | cinci cilindri în linie cu turbo
Capacitate motor | 1871 ccm | 1092 ccm | 2144 ccm | 2144 ccm
Putere | 112 CP | 50 CP | 200 CP | 182 CP
Tracţiune | faţă | faţă | permanentă integrală | faţă
De la 0 la 100 km/h | 11,5 s | 18,3 s | 7,4 s | 8,7 s
Viteză maximă | 183 km/h | 142 km/h | 222 km/h | 232 km/h
Consum | 12 litri premium / 100 km | 8,5 litri normală / 100 km | 16,6 litri premium / 100 km | 9,4 litri premium / 100 km
Caracteristici speciale | Marchează design-ul Audi până azi | Realizarea Audi în clasa compactelor | Revoluţionarul coupé sportiv Audi | Cel mai rapid sedan mediu al timpurilor respective

Mobilitate cu şi fără maşină: Audi vrea să formeze trend-ul din prezent şi din viitor

Să fii tot timpul cu un pas înainte: acesta este şi va rămâne motto-ul Audi. Se folosesc soluţii pentru mobilitatea de mâine, de aceea Audi se implică în dezvoltarea de noi autovehicule şi concepte , care pot rezolva, într-un mod eficient şi susţinut, problemele de mobilitate ale viitoarelor generaţii. Nu se limitează la proiecte cum ar fi virtualul Audi RQS, un automobil sport elegant din fibră de sticlă, care avea patru sfere, libere din punct de vedere al mobilităţii, în loc de roţi. Este vorba de modelul condus de Will Smith în filmul „I, Robot”, a cărui acţiune are loc în anul 2035. Audi are în vedere şi viitorul apropiat; cu Audi Connect piaţa auto este deja în era digitală.

Tehnologii durabile, de viitor pentru prezent

Audi lucrează permanent pentru ca maşinile cărora le dă formă să fie durabile. Provocarea celor de la Audi este să unească sportivitatea şi eleganţa cu îngrijirea mediului. Rezultatul: modele ultra. Acestea dispun de o construcţie îmbunătăţită, mai uşoară şi de o aerodinamică îmbunătăţită, recuperând energie – fapt ce reduce clar impactul emisiilor CO2 asupra climei. Ei reuşesc aceasta fără a face compromisuri la capitolul confort sau dinamică. Audi A6 albastru din faţă Audi Cockpit Modelul ultra se bucură de succes: de la începutul anului 2014 mai multe modele Audi A6 2.0 TDI ultra fac parte din flota de automobile a Bundestag-ului german. Modelele din categoria ultra sunt disponibile şi în forma A3, A4 şi A5 – şi treptat, sunt disponibile chiar şi pe piaţa second-hand.

  • Rightsizing : capacitatea motorului, puterea, cuplul şi consumul sunt reglate cât mai optim la condiţiile de funcţionare. Motorul TFSI de 4,0 litri dispune de o dezactivare inteligentă a cilindrilor: putere maximă la accelerare cu toţi cei 8 cilindri, doar jumătate din ei sunt activi la un condus normal, şi niciun cilindru activ atunci când maşina stă pe loc la semafor.
  • Biturbo electric : presiunea şi cuplul turbo-diesel-ului sunt îmbunătăţite la turaţii joase. Un compresor electric oferă, când motorul se află în turaţii mici, un plus de forţă la călcarea acceleraţiei , câştigând energie. El reuşeşte asta fără a consuma combustibil, datorită încărcării flexibile în timpul mersului.
  • Tehnologia e-tron : Audi a folosit termenul „e-tron” pentru maşinile care foloseau pentru curse mai lungi un motor electric, şi nu termic. Asta începe cu Plug-in-Hybrid-ul, un supliment electric oferit sistemelor cu tracţiune integrală quattro, şi se ajunge, astfel, la vehiculul electric.

Întotdeauna pe primă linie: dedicarea Audi sportului şi culturii

Sportivitate şi dinamică : asta reprezintă Audi. Ca să se prezinte unui public naţional şi internaţional, producătorul auto susţine financiar, dar şi cu cunoştiinţe şi experienţă , mai multe sporturi. Talente din lumea întreagă sunt sprijinite, competiţii susţinute, iar spiritul de echipă este întărit. Pe lângă implicarea în motorsport şi alte tipuri de sport, Audi este şi partener al multor evenimente culturale. Sloganul „ArtExperience” este folosit de Audi ca să cuprindă diversitatea evenimentelor culturale susţinute financiar. Sponsorizarea se învârte şi ea în jurul inovaţiilor. Scopul: descoperirea de noi talente, a da un impuls viitorului, a promova performanţe de top.

Pole Position: implicarea Audi în motorsport este fructoasă şi pentru clienţi

Nicăieri altundeva nu se eliberează adrenalină atât de repede şi de intens ca în motorsport. Cu Audi Sport TT Cup, producătorul oferă modelului său de succes propria serie de curse. Versiuni speciale ale lui Audi TT sunt dezvoltate pentru echipele clienţilor, care vor concura în cadrul DTM (Deutsche Tourenwagen-Masters). Dar Audi este prezentă la DTM şi cu propria echipă , oferind curse captivante pe durata întregului an în Europa, împreună cu BMW şi Mercedes-Benz. În plus, Audi ia parte la curse spectaculoase, precum cursa de 24 de ore de la Le Mans şi trimite prototipuri la campionatul mondial WEC. Audi R8 albastru faţă Audi R8 argintiu Cunoştiinţele pe care Audi le acumulează în motorsportul de performanţă vin şi în beneficiul clienţilor. Sunt testate tehnologii inovative precum „principiul ultra” , ulterior fiind dezvoltate pentru producţia de serie. De aici nu profită doar maşinile sport precum Audi R8 sau modelele RS , dar şi toate modelele de la Audi, în cele din urmă. Audi RS3 albastru faţă Spatele unui Audi RS3 albastru În multe maşini second-hand ale companiei din Ingolstadt găsim tehnologii, care au fost testate prima dată pe piste de curse din toată lumea: de exemplu, caroseria autoportantă cu tehnologia Audi Space Frame (ASF) este caracteristică tuturor generaţiilor A8 încă de la mijlocul anului 1994. Între timp, mai multe modele a A2, chiar şi economicul TDI 3L (se referă la consum) cu o capacitate de 1,2 litri, sunt produse cu ASF.

Audi se implică chiar şi în fotbal, ski şi în jocuri olimpice

Producătorul auto este cunoscut pentru sponsorizarea echipei FC Bayern München , care a fost echipată corespunzător cu maşinile companiei, precum şi orientarea cupei Audi. La acest eveniment de fotbal sunt invitate, la fiecare doi ani, echipe de top din toată lumea, cum ar fi: AC Mailand, Boca Juniors din Buenos Aires sau FC São Paulo. Mai mult, Audi este implicată activ în skisport. Susţinând echipa naţională de ski din Germania, Audi este totodată prezentă la cupa mondială FIS Ski Cross. Producătorul german de automobile îi însoţeşte pe olimpicii şi paraolimpicii germani la concursurile lor şi dotează Comitetul Olimpic Internaţional (IOC) cu autovehicule. Audi A3 sedan Audi Cockpit Cei din Ingolstadt nu susţin doar fotbalul, ski-ul şi jocurile olimpice şi cele paraolimpice, ci se implică şi în multe alte sporturi. Firma foloseşte aceste platforme pentru a se prezenta ca o marcă dinamică de top. Audi este sponsorul următoarelor cluburi şi evenimente internaţionale, naţionale şi regionale :

  • Sailing : Kieler Woche, competiţia germană naţională de sailing (Audi Sailing Team Germany), liga germană naţională de navigație Bavaria-B/one-Flotte
  • Golf : Audi quattro Cup, Business Golf Cup (împreună cu publicaţia Süddeutscher), federaţia germană de golf
  • Hockey de gheaţă : ERC Ingolstadt
  • Basketball : FC Bayern Basketball

Audi se vede ca un motor în zona culturală

La Audi, angajamentul cultural se scrie, la fel, cu litere mari. Accentul cade pe muzica clasică şi artele vizuale. Printre numeroasele evenimente se află și festivalurile din Salzburg şi Bayreuther, festivalul de muzică Schleswig-Holstein şi opera de stat bavareză. Audi este principalul sponsor al galei de operă, care este organizată anual de fundaţia germană AIDS. Grupul organizează vara, în Ingolstadt, propria serie de concerte , la care au participat deja Sir Simon Rattle şi Daniel Barenboim. Există sprijin şi pentru numeroase facilităţi culturale, cum ar fi instituţia Seria Solo pentru staruri , la care actori celebri îşi fac apariţia în teatrul municipal.

Călătoria Audi către lună: Pământul nu este îndeajuns

Sloganul avantaj prin tehnologie este luat în serios de către Audi, care a folosit logo-ul şi pentru acţiunea „Mission to the Moon“. Începând cu 2007, producătorul auto susţine o echipă de constructori de nave spaţiale în încercarea lor de a câştiga iubitul premiu de la Google, Lunar XPRISE. Scopul: transportarea Rover-ului Audi Lunar quattro , unde acesta ar trebui să străbată o distanţă de 500 de metri şi să transmită înregistrări video HD pe pământ. Oamenii de știinţă se descurcă destul de bine în cursă, lucru datorat experienţei celor de la Audi. În cazul unui succes, faptul că primul autovehicul de pe lună provine din Ingolstadt, nu ar mai fi o utopie.