Oferte actuale pentru Lada
-
Lada Universal
€ 3.550,-- 999.999 km
- 04/1973
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-53773 Hennef -
Lada Kombi
€ 600,-- 23.500 km
- 09/1986
- 48 kW (65 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-01328 Dresden -
Lada 1200 1200
€ 1.500,-- 99.999 km
- 07/1975
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-44628 Herne -
Lada Kalina 1.6 16V 100 Norma
€ 5.990,-- 42.449 km
- 06/2017
- 72 kW (98 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
148 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-57258 Freudenberg - Alchen -
Lada Niva préparée compétition à finir
€ 6.500,-- 1 km
- 01/1978
- 87 kW (118 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-30100 Alès -
Lada Lada LADA 2103 1500 VAZ Oldtimer
€ 11.999,-- 76.693 km
- 03/1973
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-19075 Pampow -
Lada Vesta 1.6 16V Limosine * 1 HAND *45 TKM
€ 8.900,-- 45.000 km
- 03/2018
- 78 kW (106 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
138 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-37539 Bad Grund -
Lada VAZ 215 2107
€ 1.300,-- 65.524 km
- 08/1992
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-40223 Düsseldorf -
Lada Vesta *1. Hand * Pdc * Sitzheizung
€ 9.500,-- 39.000 km
- 05/2020
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52428 Jülich
În perioada eonomiei planificate a statelor est-europene, constructorul rus AvtoVAZ ajunge, după decenii, o companie emblematică, a cărei marcă Lada s-a bucurat de un mare prestigiu în rândul cumpărătorilor din Europa de Est. Mai mult: Începând cu anii 1970, modelele Lada sunt exportate în ţările vecine. Cu mult înainte ca producătorii sud-coreeni să atragă cu preţurile scăzute, constructorul auto de la Volga încearcă să cucerească Vestul cu preţuri de bază atractive pentru modelele bazate pe Fiat, dar şi pentru modelele proprii din anii 1980. Pentru aceasta s-a folosit o tehnologie care nu era întodeauna „la curent”, dar era robustă şi uşor de întreţinut.
Clasicul offroader şi tehnologia actualizată primesc Lada ca marcă
Marca era cunoscută în afara pieţei natale datorită Lada Niva sau Lada Taiga, offroadere cu tracţiune integrală care, începând cu anii 1970, şi-au găsit fani în ţările din vest. Datorită liberalizării economice din Europa de Est, AvtoVAZ îşi pierde poziţia excepţională şi trebuie să ţină pasul cu concurenţa „ieftină” din România, unde grupul francez Renault preia cu marca lor Dacia vechiul rol Lada. În 2008, francezii extind angajamentul lor şi devin acţionari AvtoVAZ, care, datorită tehnologiei actualizate şi clasicului Lada Niva, ar trebui să se stabilească în clasa maşinilor mici şi compacte ca producător de maşini la preţ redus.
Cu ajutor de la Fiat, Lada este reconstruită
În 1966, când planurile unui producător auto modern rusesc iau formă, grupul italian Fiat a fost cel care a dorit o cooperaţie. Italienii au creat prima fabrică AvtoVAZ şi i-a oferit producătorului dreptul de a produce, sub licenţă, berlina de clasă mijlocie Fiat 124, disponibilă din anii '70 în diverse motorizări sub numele Lada 1200, 1300, 1500 sau 1600. Începând cu 1979, noua generaţie a seriei de sedane şi combi-uri este exportată drept Lada Nova.
Modele Lada pentru export
În 1984, ruşii aduc în clasa compactă sedanul Lada Samara, al cărui motor a fost dezvoltat împreună cu constructorul german Porsche. Un an mai târziu este oprită producţia berlinei mai mari Lada Aleko. În 1955, Lada Samara este înlocuită pentru export de Lada 2110. Noua serie compactă prezentată în 2008, Lada Priora, este disponibilă în trei versiuni: sedan, combi precum şi coupé în două uşi. În anul 2005 este prezentat modelul Lada Kalina, destinat clasei mici, disponibil în variantă sedan şi combi.
Clasicul Lada Niva, model de bază în clasa offroad-erelor
În 1976, AvtoVAZ îşi extinde gama de modele oferite cu autoturismul de teren Lada Niva, produs timp de decenii fără mari modificări. Modelul cu patru locuri este produs pentru export doar în varianta cu 60 kW (81 CP), dar capătă respect pe multe pieţe ca utilitar sau offroader în timpul liber, datorită tracţiunii integrale permanente, a diferenţialului şi a reductorului. Cu gama de motoare vechi, Lada Niva emană peste 220g/km CO2, dar triumfă datorită capacităţii de a remorca 1,5 tone şi datorită preţului de producţie, care face ca modelul să fie modelul de bază din clasa offroader-elor.