- Pagină de start
- Auto
- Iveco
Oferte actuale pentru Iveco
-
Iveco ACM 90 4x4
€ 10.000,-- 44.000 km
- 06/1993
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-15029 Solero (AL) -
Iveco MAN TGX EURO 6 SINISTRATO TRATTORE STRADALE
€ 14.990,-- 450.000 km
- 05/2018
- 338 kW (460 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-80014 Giugliano in Campania -
Iveco S-WAY 460 AS440ST/P LNG EURO 6
€ 38.800,-TVA deductibil - 40.000 km
- 06/2022
- 338 kW (460 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Gaz petrolier compresat
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-35040 Megliadino San Vitale - Padova - Pd -
Iveco DAILY 3.0 L HPT MOTORSCHADEN 7 Tonner
€ 4.990,-- 342.000 km
- 12/2006
- 130 kW (177 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-59557 Erwitte -
Iveco Daily
€ 12.500,-- 87.000 km
- 01/2001
- 150 kW (204 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-46010 San Martino dall argine -
Iveco Daily 40c15 3.0l 146cv
€ 20.000,-- 88.500 km
- 06/2012
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-5060 Keumiee -
Iveco Massif 4x4 Pick Up
€ 20.200,-- 215.400 km
- 09/2008
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
9,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
276 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, AT-9906 Lavant -
Iveco Massif 79.12 Gamma ZetaTurbo
€ 9.500,-- 1 km
- 02/1990
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-71016 San Severo -
Iveco Daily Daily parfait etat prix 54 000 tvc tri benne
€ 54.000,-- 29.000 km
- 03/2022
- 211 kW (287 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-4000 Liege
Alianţe, preluări şi fuziuni marchează istoria mărcii de autovehicule utilitare Iveco, producător italian de autoutilitare şi motoare ce aparţine acum grupului Fiat. Încă de la înfiinţarea „Industrial Vehicle Corporation” din anul 1975, Fiat a fost forţa care a făcut din Iveco un grup mondial capabil să acopere tot spectrul de utilitare de la autobuze, la camioane din toate clasele de greutate şi până la autospeciale pentru pompieri. În 2007, Iveco extinde gama de produse cu pick-up-uri şi maşini de teren.
Formarea grupului Iveco
Nucleul Iveco este fuziunea dintre divizia de vehicule utilitare Fiat Lancia şi Alfa Romeo, precum şi producătorul de camioane italian, OM. Sunt adăugate producătorul de camioane german Magirus-Deutz şi cel francez Unic. Mai târziu sunt încorporate şi divizia de autobuze Renault şi cea de camioane Ford Europa, precum şi marca de camioane de origine spaniolă, Pegaso. Autobuzele sunt aduse mai târziu pe piaţă şi poartă numele Irisbus. Pentru autobuzele mici şi camioane este folosit propriul nume, Iveco, după ce, până în anii 80, unele modele au fost vândute sub numele producătorului iniţial. Brand-ul istoric Magirus este păstrat de Iveco doar pentru autospecialele destinate pompierilor.
Istoricele serii de camioane Iveco
Datorită structurii complicate de preluare, Iveco, după înfiinţarea sa din 1975, păstrează în program diferite modele ale diferitelor companii partenere. Aceste modele, de la clasa uşoară şi până la cea grea, produse într-o parte până în anii 1990, constituie modelele de bază din Iveco seria X. Aceste camioane uşoare erau încă produse de subsidiara Fiat, OM, şi vândute în Germania sub numele Magirus-Deutz. Rămân în program camioanele din seria MK Magirus-Deutz, care acoperă clasele de greutate de la 6,6 şi până la 13,0 tone, precum şi camioanele cu benă din seria PA produse până în 1992. Camioane de greutate medie şi mare sunt oferite de Fiat cu seriile M şi T, precum şi cu modelele TurboTech şi TurboStar.
Iveco: Propria dezvoltare în producţia de camioane din 1992
Din 1992, Iveco introduce noi modele de camioane în toate clasele de greutate, modele care provin din dezvoltare proprie şi vândute, deci, sub propriul nume. În clasele de la 6,5 şi până la 26 de tone Iveco oferă modelele EuroCargo, oferite în trei dimensiuni ale cabinei diferite. În clasa de greutate de peste 26 de tone Iveco prezintă modelele EuroStar şi EuroTech, înlocuite în 2002 de seria Iveco Stralis. Gama de modele oferite este completată de un vehicul de construcție cu tracţiune integrală, Iveco EuroTrakker, ulterior doar Iveco Trakker.
Micile camionete şi vehicule de teren Iveco
Din 1978, Iveco oferă în clasa camionetelor modelul Iveco Daily. Cu diferite construcţii, ca şi microbus sau ca furgonetă, Iveco Daily acoperă segmentul de la 3,5 până la 6,5 tone. În 2007, Iveco se foloseşte de cooperarea cu producătorul spaniol, Santana, pentru a aduce pe piaţă un vehicul de teren. Iveco Massif a fost conceput ca un vehicul de teren cu tracţiune integrală, şi era disponibil şi ca pick-up.