- Pagină de start
- Auto
- Lancia
Oferte actuale pentru Lancia
-
Lancia Delta Futurista Automobili Amos
€ 450.000,-TVA deductibil - 2.619 km
- 07/1990
- 234 kW (318 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
1 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20080 Zibido San Giacomo – Milano -
Lancia Delta 1.6 mjt 120cv dpf
€ 1,-- 160.000 km
- 09/2009
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
4,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
130 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, IT-74028 Sava -
Lancia Delta 1.9 t.mjt Platino 190cv dpf
€ 3.500,-- 115.000 km
- 05/2010
- 139 kW (189 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
149 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, IT-71043 Manfredonia -
Lancia Fulvia 1,3 S seconda serie
€ 15.999,-- 1 km
- 02/1972
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-41096 San possidonio -
Lancia Delta Delta HF Integrale turbo 16V Rally Gruppo A
€ 1.111.111,-- 21.846 km
- 09/1989
- 144 kW (196 CP)
- Vehicul de epocă
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42019 Scandiano (RE) -
Lancia Delta Integrale Serie speciale numerata "perla"
€ 170.000,-- 62.800 km
- 01/1994
- 155 kW (211 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-11020 Aosta -
Lancia Fulvia 1.3 S rallye 1 serie
€ 18.500,-- 80.000 km
- 01/1968
- 90 kW (122 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-31100 treviso -
Lancia Delta Integrale Evoluzione serie limitata Martini 6
€ 300.000,-- 20.000 km
- 12/1992
- 151 kW (205 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-55100 Lucca -
Lancia Delta EVO '91 GRUPPO A/8 REPLICA MARTINI RACING
€ 120.000,-- 100 km
- 11/1991
- 234 kW (318 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-13011 Borgosesia
Bloc motor din aluminiu, motoare V6 produse în serie, acestea sunt caracteristicile tehnice ale automobilelor din clasa superioară, vândute de către producători ca cele mai moderne dezvoltări high-tech. Astfel, din 1954, ca premieră mondială, exista în Lancia Aurelia un motor V6. Astfel de descoperiri inovatoare sunt cele care au propulsat producătorul auto italian, Lancia, înfiinţat în 1906, la rangul de al doilea cel mai important producător auto din Italia, înainte să fie depăşit în 1969 de liderul de pe piaţă, Fiat.
Imaginea sportivă a brand-ului Lancia
Timp de două decenii, Lancia a oferit o gamă largă de autoturisme frumoase, puternice: sedane care aparţin clasei mijlocii sau segmentului superior al clasei mijlocii, decapotabile şi coupé-uri. Aici se numără şi modelele Lancia Flaminia, Flavia şi Fulvia, precum şi Lancia Gamma, Prisma şi Thema, din anii 70 şi 80. Conform imaginii sportive, Lancia a putut sărbători mari succese în lumea raliului. Versiunile de curse ale modelelor Lancia Beta şi Lancia Delta au fost două din cele mai de succes maşini de raliu din perioada aceea. Neimpresionată de istoria strălucitoare din lumea motorsportului, compania Fiat se decide la sfârşitul anilor 1980 să înlocuiască Lancia, ca producător de maşini sportive, cu brand-ul proaspăt venit în grup, Alfa Romeo.
Noua orientare Lancia, cu standarde ridicate în materie de design
Marca, cu modelele sale tradiţionale denumite după alfabetul grecesc, se reorientează. Noile maşini Lancia marchează anii 1990 cu confort, aptitudini de maşină de familie şi dotări standard peste medie. Autoturismele din clasa mijlocie din seriile Lancia Delta, Kappa, Dedra (sau succesorul Lancia Lybra), sunt apreciate de către clienţii obişnuiţi cu confortul – datorită dotărilor high-end, cum ar fi scaunele din piele alcantara. Însă cel mai mic model Lancia este cel care se arată a fi cel mai de succes, probabil datorită design-ului curajos. Lancia Y, proiectat de designer-ul italian Enrico Fumina, argumentează faima Lancia ca producător de autoturisme orientate pe design.
Lancia individualizează modelele oferite
Cu trecerea în secolul al XXI-lea, Lancia lansează o iniţiativă ofensivă, dată de design-ul tradiţional italian avangardist. Cu farurile oblice, grila frontală trapezoidală mare şi stopurile mici, amplasate sus, Lancia ar trebui să fie acum mult mai uşor de recunoscut pe stradă. Culoarea în două tonuri de pe modelul Lancia Ypsilon sau de pe minivanul Lancia Musa, precum şi micile fineţuri inteligente în materie de design, cum ar fi bordul acoperit cu material, devin noul simbol al producătorului Lancia. Individualizarea în masă a automobilelor, aşa ar suna maxima dezvoltatorului. Clienţii Lancia pot customiza modelele lor în peste 100 de culori diferite. Firma mamă, Fiat, adoptă cu succes strategia pronunţată de individualizare pentru varianta retro Fiat 500.
Extravaganţa interioară şi exterioară a modelelor Lancia
Design extravagant cu dotări interioare pe măsura, aceste două trăsături sunt în prim plan după prezentarea din 2002 a modelului din segmentul superior al clasei mijlocii, Lancia Thesis. În Germania, strategia era să oferi maşini pentru individualişti, însă Lancia Thesis nu şi-a găsit aici nici măcar 100 de clienţi, în anul 2007. În segmentul superior, Lancia nu reuşeşte să atingă succesul cu strategia aplicată şi în cazul maşinii mici, Lancia Ypsilon. Exact acest succes sperau sa îl atingă, succesul atins de noua ediţie Lancia Delta, prezentată în 2008. Vehiculul compact, bazat pe Fiat Bravo, a fost oferit în două versiuni pe benzină şi trei motoare pe motorină; toate corespund normelor Euro 5.
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA