- Pagină de start
- Auto
- Lancia
Oferte actuale pentru Lancia
-
Lancia Ypsilon 1.0 70CV HYBRID S&S ECOCHIC GOLD - RATE DA €142
€ 10.400,-TVA deductibil - 24.642 km
- 12/2022
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20037 Paderno Dugnano - Milano - MI -
Lancia Delta 1.4 MultiAir Platinum Start
€ 6.900,-- 88.041 km
- 04/2012
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
132 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1910 Kampenhout -
Lancia MUSA 1.3 mjt Oro Plus 70cv
€ 3.800,-- 179.850 km
- 06/2009
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
4,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
125 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-41123 Modena - Mo -
Lancia Ypsilon 1.0 70CV HYBRID ECOCHIC GOLD + COLORI IN SEDE
€ 10.380,-- 22.098 km
- 12/2022
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Electric/Benzină
-
1,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
1 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-00156 Roma -
Lancia Ypsilon 5 Porte 1.3 Multijet Gold
€ 5.900,-- 131.630 km
- 09/2012
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
3,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
99 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-42041 Lentigione di Brescello - Reggio Emilia - Re -
Lancia Ypsilon Ibrida Nuova Ypsilon 1.2 100cv CON ROTTAMAZIONE
€ 19.900,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10155 Torino-TO -
Lancia Ypsilon 1.2 Argento
€ 2.490,-- 132.000 km
- 10/2004
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
142 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10148 Torino - To -
Lancia Thema 3.0 V6 Multijet II 239 CV Executive
€ 14.900,-- 30.782 km
- 12/2014
- 176 kW (239 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
7,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
191 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Lancia Ypsilon 1.0 FireFly 5 porte S&S Hybrid ORO
€ 12.500,-TVA deductibil - 1 km
- 07/2024
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Electric/Benzină
-
4,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
90 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10156 Torino - To
Bloc motor din aluminiu, motoare V6 produse în serie, acestea sunt caracteristicile tehnice ale automobilelor din clasa superioară, vândute de către producători ca cele mai moderne dezvoltări high-tech. Astfel, din 1954, ca premieră mondială, exista în Lancia Aurelia un motor V6. Astfel de descoperiri inovatoare sunt cele care au propulsat producătorul auto italian, Lancia, înfiinţat în 1906, la rangul de al doilea cel mai important producător auto din Italia, înainte să fie depăşit în 1969 de liderul de pe piaţă, Fiat.
Imaginea sportivă a brand-ului Lancia
Timp de două decenii, Lancia a oferit o gamă largă de autoturisme frumoase, puternice: sedane care aparţin clasei mijlocii sau segmentului superior al clasei mijlocii, decapotabile şi coupé-uri. Aici se numără şi modelele Lancia Flaminia, Flavia şi Fulvia, precum şi Lancia Gamma, Prisma şi Thema, din anii 70 şi 80. Conform imaginii sportive, Lancia a putut sărbători mari succese în lumea raliului. Versiunile de curse ale modelelor Lancia Beta şi Lancia Delta au fost două din cele mai de succes maşini de raliu din perioada aceea. Neimpresionată de istoria strălucitoare din lumea motorsportului, compania Fiat se decide la sfârşitul anilor 1980 să înlocuiască Lancia, ca producător de maşini sportive, cu brand-ul proaspăt venit în grup, Alfa Romeo.
Noua orientare Lancia, cu standarde ridicate în materie de design
Marca, cu modelele sale tradiţionale denumite după alfabetul grecesc, se reorientează. Noile maşini Lancia marchează anii 1990 cu confort, aptitudini de maşină de familie şi dotări standard peste medie. Autoturismele din clasa mijlocie din seriile Lancia Delta, Kappa, Dedra (sau succesorul Lancia Lybra), sunt apreciate de către clienţii obişnuiţi cu confortul – datorită dotărilor high-end, cum ar fi scaunele din piele alcantara. Însă cel mai mic model Lancia este cel care se arată a fi cel mai de succes, probabil datorită design-ului curajos. Lancia Y, proiectat de designer-ul italian Enrico Fumina, argumentează faima Lancia ca producător de autoturisme orientate pe design.
Lancia individualizează modelele oferite
Cu trecerea în secolul al XXI-lea, Lancia lansează o iniţiativă ofensivă, dată de design-ul tradiţional italian avangardist. Cu farurile oblice, grila frontală trapezoidală mare şi stopurile mici, amplasate sus, Lancia ar trebui să fie acum mult mai uşor de recunoscut pe stradă. Culoarea în două tonuri de pe modelul Lancia Ypsilon sau de pe minivanul Lancia Musa, precum şi micile fineţuri inteligente în materie de design, cum ar fi bordul acoperit cu material, devin noul simbol al producătorului Lancia. Individualizarea în masă a automobilelor, aşa ar suna maxima dezvoltatorului. Clienţii Lancia pot customiza modelele lor în peste 100 de culori diferite. Firma mamă, Fiat, adoptă cu succes strategia pronunţată de individualizare pentru varianta retro Fiat 500.
Extravaganţa interioară şi exterioară a modelelor Lancia
Design extravagant cu dotări interioare pe măsura, aceste două trăsături sunt în prim plan după prezentarea din 2002 a modelului din segmentul superior al clasei mijlocii, Lancia Thesis. În Germania, strategia era să oferi maşini pentru individualişti, însă Lancia Thesis nu şi-a găsit aici nici măcar 100 de clienţi, în anul 2007. În segmentul superior, Lancia nu reuşeşte să atingă succesul cu strategia aplicată şi în cazul maşinii mici, Lancia Ypsilon. Exact acest succes sperau sa îl atingă, succesul atins de noua ediţie Lancia Delta, prezentată în 2008. Vehiculul compact, bazat pe Fiat Bravo, a fost oferit în două versiuni pe benzină şi trei motoare pe motorină; toate corespund normelor Euro 5.
Linkuri suplimentare
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA