- Pagină de start
- Auto
- Lancia
Oferte actuale pentru Lancia
-
Lancia Delta HF INTEGRALE - UFFICIALE MARTINI LANCIA
€ 640.000,-- 1 km
- 01/1989
- 133 kW (181 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42122 Reggio Emilia - RE -
Lancia Delta HF INTEGRALE 16V - GR.A
€ 195.000,-- 1 km
- 01/1988
- 265 kW (360 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42122 Reggio Emilia - RE -
Lancia Delta EVOLUZIONE 2.0 16V
€ 259.000,-- 6.947 km
- 03/1994
- 155 kW (211 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10078 Venaria Reale - Torino - To -
Lancia Delta INTEGRALE EVO GRUPPE N WERKSWAGEN ORIGINAL !!!
€ 199.900,-- 30.000 km
- 03/1992
- 221 kW (300 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-82319 Starnberg -
Lancia Delta III 2008 1.8 di tjt Platino 200cv sportronic
€ 4.800,-- 160.500 km
- 10/2011
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-83035 Grottaminarda -
Lancia Delta Delta HF Integrale Evo 2 Serie Speciale Bianca
€ 140.000,-- 1.500 km
- 10/1994
- 155 kW (211 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-21040 VA -
Lancia Flavia Lancia 2000 HF Coupé
€ 29.500,-- 50.000 km
- 01/1972
- 93 kW (126 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-33100 Udine -
Lancia Delta EVO GR A ABARTH
€ 110.000,-- 1 km
- 04/1992
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-1510 saint flour -
Lancia Fulvia Coupè 1.3S
€ 17.000,-- 30.000 km
- 05/1974
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-10127 Torino
Bloc motor din aluminiu, motoare V6 produse în serie, acestea sunt caracteristicile tehnice ale automobilelor din clasa superioară, vândute de către producători ca cele mai moderne dezvoltări high-tech. Astfel, din 1954, ca premieră mondială, exista în Lancia Aurelia un motor V6. Astfel de descoperiri inovatoare sunt cele care au propulsat producătorul auto italian, Lancia, înfiinţat în 1906, la rangul de al doilea cel mai important producător auto din Italia, înainte să fie depăşit în 1969 de liderul de pe piaţă, Fiat.
Imaginea sportivă a brand-ului Lancia
Timp de două decenii, Lancia a oferit o gamă largă de autoturisme frumoase, puternice: sedane care aparţin clasei mijlocii sau segmentului superior al clasei mijlocii, decapotabile şi coupé-uri. Aici se numără şi modelele Lancia Flaminia, Flavia şi Fulvia, precum şi Lancia Gamma, Prisma şi Thema, din anii 70 şi 80. Conform imaginii sportive, Lancia a putut sărbători mari succese în lumea raliului. Versiunile de curse ale modelelor Lancia Beta şi Lancia Delta au fost două din cele mai de succes maşini de raliu din perioada aceea. Neimpresionată de istoria strălucitoare din lumea motorsportului, compania Fiat se decide la sfârşitul anilor 1980 să înlocuiască Lancia, ca producător de maşini sportive, cu brand-ul proaspăt venit în grup, Alfa Romeo.
Noua orientare Lancia, cu standarde ridicate în materie de design
Marca, cu modelele sale tradiţionale denumite după alfabetul grecesc, se reorientează. Noile maşini Lancia marchează anii 1990 cu confort, aptitudini de maşină de familie şi dotări standard peste medie. Autoturismele din clasa mijlocie din seriile Lancia Delta, Kappa, Dedra (sau succesorul Lancia Lybra), sunt apreciate de către clienţii obişnuiţi cu confortul – datorită dotărilor high-end, cum ar fi scaunele din piele alcantara. Însă cel mai mic model Lancia este cel care se arată a fi cel mai de succes, probabil datorită design-ului curajos. Lancia Y, proiectat de designer-ul italian Enrico Fumina, argumentează faima Lancia ca producător de autoturisme orientate pe design.
Lancia individualizează modelele oferite
Cu trecerea în secolul al XXI-lea, Lancia lansează o iniţiativă ofensivă, dată de design-ul tradiţional italian avangardist. Cu farurile oblice, grila frontală trapezoidală mare şi stopurile mici, amplasate sus, Lancia ar trebui să fie acum mult mai uşor de recunoscut pe stradă. Culoarea în două tonuri de pe modelul Lancia Ypsilon sau de pe minivanul Lancia Musa, precum şi micile fineţuri inteligente în materie de design, cum ar fi bordul acoperit cu material, devin noul simbol al producătorului Lancia. Individualizarea în masă a automobilelor, aşa ar suna maxima dezvoltatorului. Clienţii Lancia pot customiza modelele lor în peste 100 de culori diferite. Firma mamă, Fiat, adoptă cu succes strategia pronunţată de individualizare pentru varianta retro Fiat 500.
Extravaganţa interioară şi exterioară a modelelor Lancia
Design extravagant cu dotări interioare pe măsura, aceste două trăsături sunt în prim plan după prezentarea din 2002 a modelului din segmentul superior al clasei mijlocii, Lancia Thesis. În Germania, strategia era să oferi maşini pentru individualişti, însă Lancia Thesis nu şi-a găsit aici nici măcar 100 de clienţi, în anul 2007. În segmentul superior, Lancia nu reuşeşte să atingă succesul cu strategia aplicată şi în cazul maşinii mici, Lancia Ypsilon. Exact acest succes sperau sa îl atingă, succesul atins de noua ediţie Lancia Delta, prezentată în 2008. Vehiculul compact, bazat pe Fiat Bravo, a fost oferit în două versiuni pe benzină şi trei motoare pe motorină; toate corespund normelor Euro 5.
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA