- Pagină de start
- Auto
- Lamborghini
Oferte actuale pentru Lamborghini
-
Lamborghini Aventador Deportivo Automático de 3 Puertas
€ 1.199.900,-- 5 km
- 10/2023
- 748 kW (1.017 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28260 Madrid -
Lamborghini Countach LPI 800 FULL OPTIONAL CARBON
€ 3.900.000,-TVA deductibil - 500 km
- 05/2022
- 599 kW (814 CP)
- Vehicul de un an
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-51031 Agliana - Pistoia - Pt -
Lamborghini Aventador Ultimae | 1 of 350 | Lift | Carbon
€ 599.000,-TVA deductibil - 417 km
- 06/2022
- 574 kW (780 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Semi-automată
- Benzină
-
16 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
370 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-22844 Norderstedt -
Lamborghini Aventador Roadster SVJ
€ 1.290.000,-- 2.955 km
- 08/2020
- 566 kW (770 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
16 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-30560 ALGUAZAS -
Lamborghini Aventador LP700
€ 260.000,-TVA deductibil - 15.000 km
- 12/2012
- 515 kW (700 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, ES-28036 madrid -
Lamborghini Asterion Roadster
€ 3.990.000,-- 90 km
- 10/2022
- 602 kW (818 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Diverse
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-29660 MARBELLA -
Lamborghini Huracan STO
€ 420.000,-TVA deductibil - 90 km
- 06/2023
- 470 kW (639 CP)
- Înmatriculare formală
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20080 Zibido San Giacomo – Milano -
Lamborghini Countach
€ 565.000,-- 2.000 km
- 07/1982
- 275 kW (374 CP)
- Vehicul de epocă
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-88436 Eberhardzell -
Lamborghini Countach LPI 800-4 + LIMITED TO 112 PIECES +
€ 3.320.100,-TVA deductibil - 150 km
- - (Prima înmatriculare)
- 599 kW (814 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
19,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
440 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-28816 Stuhr
Un Lamborghini - acesta este un avion supersonic pe roți. Apăsând pedala de accelerație, răsună urletul inimitabil al celor doisprezece cilindri. Înainte să numeri până la trei, acul vitezometrului ajunge deja la 100 de kilometri pe oră. Această mașină sport „decolează” într-o clipă. Impresia că marca Lamborghini este un pimp-mobile numai pentru bogătani precum Kayne West, Cristiano Ronaldo și Bruce Wayne - este greșită. La urma urmei, cine s-a urcat o dată într-un Lamborghini, nu vrea să mai coboare. Niciodată. Cel putin, dacă ești un muritor obișnuit. Multe dintre modelele Lamborghini pot fi găsite pe piața auto second hand. Ofertele cele mai bune ca Diablo, Murcielago sau Gallardo se pot găsi în mod curent - uneori, chiar la prețuri moderate. Dacă însă căutam un model unic Lambo roz intens, probabil căutăm în zadar.
Întotdeauna la limită: Aceste modele Lamborghini se epuizează extrem de rapid
Istoria Lamborghini, sau: un pic de orgoliu nu strică niciodată
Ferruccio Lamborghini este chiar și în ziua de astăzi celebrat ca un erou de către specialiști. Și asta pe bună dreptate, deoarece în cele din urmă acesta a devenit celebru în întreaga lume cu mașina lui sport. A doborât recorduri și a împins limitele prețurilor mereu mai sus. Totuși până și acest erou a avut un început modest: pentru că în perioada imediat următoare războiului tractoarele erau foarte căutate, însă nu se găseau, Lamborghini a început să folosească vehicule militare scoase din uz și să construiască din ele tractoare. Dar, tehnicianul își dorește mai mult, fiind mereu în căutarea unor noi provocări. În timpul unei călătorii în SUA, el a descoperit avantajele încălzirii locale și a aerului condiționat. De îndată ce s-a întors în Italia, a fondat cea de a doua companie a sa. Ca în orice poveste bună, există, de asemenea, istorii și legende despre originea brandului mașinilor sport Lamborghini. Cea mai populară - și cea mai probabilă versiune este că Lamborghini și-a cumpărat la sfârșitul anilor 1950 un Ferrari - destul de obișnuit pentru un om de afaceri de succes și pasionat de artă. Dar modelul livrat nu l-a convins. A demarat apoi o corespondență cu Enzo Ferrari, în care a descris deficiențele observate. Ferrari a respins criticile pe un ton răstit, nedorind să primească nici un sfat de la un producător de tractoare, în calitatea sa de constructor de mașini de curse. Dar, vanitatea lui Lamborghini a fost de asemenea rănită , stârnindu-i ambiția: Lamborghini a vrut să dovedească lumii și lui Enzo Ferrari că el ar putea construi mai rapid și ar putea echipa mai bine automobile sport.
Odată cu vânzarea către Volkswagen, Lamborghini și-a redobândit stabilitatea - precum și redobândirea succesului
Lamborghini a fost, pe rând, în proprietatea unui grup de antreprenori elvețieni, apoi a fost condus de un artist multimedia, apoi a aparținut grupului Chrysler, apoi a ajuns la Megatech, un producător de mașini performante desprins de sub dominația dictatorului indonezian Suharto. Într-un final, în 1998, Volkswagen cumpără producătorul auto italian și se pune pe treabă. Renunțarea la producția de serie mică, creșterea volumului de vânzări - fără compromisuri la calitate, aceasta va fi deviza companiei. Făcând parte din Audi Group modele noi, ca Murciélago și Gallardo, sunt dezvoltate și vândute cu succes. Cu o varietate de modele de ediție limitată și vehicule de studiu, italienii demonstrează entuziasmul nestăpânit pentru inovare.
Modele Lamborghini. Mult prea bune pentru a fi ținute în garaj.
Nume | Perioadă de fabricație | Nr. mașini | Motor | Viteză top |
---|---|---|---|---|
350 GT | 1964 - 1966 | 135 | V12-3,5 litri | 254 km/h |
400GT 2+2 | 1966 - 1968 | 247 | V12-3,9 litri | 249 km/h |
Miura | 1966 - 1975 | 275 | V12-3,9 litri | 290 km/h |
Espada | 1968 - 1978 | 1217 | V12-3,9 litri | 245 km/h |
Islero | 1968 - 1969 | 125 | V12-3,9 litri | 248 km/h |
Jamara | 1970 - 1976 | 176 | V12-3,9 litri | 240 km/h |
Urraco P250 | 1973 - 1979 | 520 | V8-2,5 litri | 230 km/h |
Countach LP400 | 1974 - 1977 | 158 | V12-3,9 litri | 305 km/h |
Silhouette | 1976 - 1979 | 54 | V8-3,0 litri | 260 km/h |
Jalpa | 1981 - 1988 | 410 | V8-3,5 litri | 234 km/h |
LM002 | 1986 - 1993 | 328 | V12-5,2 litri | 210 km/h |
Diablo | 1990 - 1998 | aprox. 900 | V12-5,7 litri | 330 km/h |
Murciélago | 2001 - 2006 | aprox. 2000 | V12-6,2 litri | 330 km/h |
Gallardo LP 560-4 | 2008 - 2013 | necunoscut | V10-5,2 litri | 325 km/h |
Reventón Roadster | 2009 - 2010 | 15 | V12-6,5 litri | 330 km/h |
Aventardor LP700-4 | 2011 | 2392 (max. 4000) | V12-6,5 litri | 349 km/h |
Sesto Elemento | 2012 | 20 | V10-5,2 litri | 352 km/h |
Veneno Coupé | 2013 | 3 | V12-6,5 litri | 356 km/h |
Egoista | 2013 | 18 | V10-5,2 litri | 325 km/h |
Huracán 610-4 Coupé | 2013 - 2014 | 1616 | V10-5,2 litri | 325 km/h |