Găsește autovehicule Mazda second hand pe AutoScout24

Mazda

Mazda: Mașină excelentă de ocazie

În comparație cu marii producători de automobile, Mazda este un nume mai puțin cunoscut. Totuși, janonezii se remarcă de zeci de ani, în pofida giganților industriei, și își asumă meritul pentru renașterea roadster-ului. De asemenea, producătorul de la Hiroshima s-a orientat spre mașini mici cu un consum redus și un preț competitiv pentru cei independenți sau cu familii. Dar, vehiculele de la Mazda - indiferent dacă sunt mașini de ocazie sau noi – te fac mereu să te distrezi: “zoom-zoom!” nu spun doar copii mici cu mașinuțele lor de jucărie, dar și adulții la volanul modelelor Mazda.

Modelele populare de la Mazda oferă o experiență distractivă de conducere

Mazda 3 VorderansichtMazda 3 vedere interior Zoom, zoom. Odată cu sosirea noului mileniu acesta este sloganul Mazda. De la vehiculele second-hand la cele noi, producătorul japonez oferă mașini agile la un preț prietenos. „Zoom zoom” înseamnă fericire și exuberanță , fiind aproape sinonim cu o bucurie infantilă pentru mișcare. Cât de serioasă este, însă, Mazda? Modelele noastre second-hand de top arată: producătorul auto japonez este conștient de valoarea sa și ia în serios o experiență de condus distractivă. Foarte în serios. Zoom zoom. Mazda CX-3 : în seria mini-SUV-urilor, Mazda CX-3 este foarte specială: o mașină mică cu ambiții mari. Nu prezintă foarte mult loc la interior, însă design-ul vizual amintește de modelul off-road. CX-3 are un design smart – casual. Corpul are o formă curbată, interiorul este confortabil, cu un design modern, atrăgător. Prima generație a fost lansată în 2014, dar oferă, în ciuda diversificării limitate a motorizării (două pe benzină cu 120 și 150 CP, și un motor diesel cu 105 CP), o experiență plăcută de conducere. Mazda CX-5 VorderansichtMazda CX-5 interior Mazda CX-5 este fratele mai mic al unui SUV, dar care este, totuși, potrivit pentru excursii la munte. Acest SUV Mazda a fost introdus în 2011. Mazda CX-5 oferă motoare puternice cu până la 175 CP și chiar și la mașinile second hand direcția este precisă, iar suspensiile se regăsesc în condiție bună. Atât caroseria, transmisia, cât și șasiul au fost îmbunătățite - o excepție în industria de automobile. Datorită tehnologiei inovatoare, Skyactive CX-5 consumă mai puțin combustibil decât concurenții săi direcți. Modelul Mazda 6, introdus în 2002, este o adevărată corabie creată pentru micii pirați și căpitanii lor. Această mașină de familie Mazda a ajuns acum la a treia generatie. Chiar și mașinile second-hand au motoare cu o putere de până la 260 CP, care pot face în orice situație o impresie bună: accelerație, viteză și un consum de invidiat. La a treia generație a fost introdus pentru prima dată sistemul I-Poole: acesta poate stoca energie în timpul frânării, care apoi poate fi utilizată pentru accelerație.

Mașinile Mazda, compacte și inteligente, cunosc un succes global

Mazda 2 din fataMazda 2 vedere din spate În ciuda părerilor diferite ale producătorilor germani de la Wolfsburg, Ingolstadt și Sindelfingen, mărimea unei mașini nu aduce neapărat succesul în industria de automobile. Flexibilitatea și alegerea momentului potrivit sunt cel puțin la fel de importante. Compania auto răspunde cu succes provocării, în ciuda situației uneori dificile de pe piața mondială. Mazda infirmă teoriile pesimiste ale liderilor industriei, deoarece compania a învățat de-a lungul istoriei sale de peste 90 de ani, ca trebuie să ofere calitate, având la dispoziție resurse limitate.

Mazda a fost fondată inițial ca producător de dopuri de plută

Mazda este fondată la sfârșitul lunii ianuarie 1920 sub numele de Toyo Cork Kogyo Co. Ltd. în orașul japonez Hiroshima. Toyo Kogyo înseamnă „fabrica din est” și producea, după cum indică și numele (Cork), dopuri de plută. Acestea erau folosite pentru etanșare în industria japozeză, fiind confecționate din plante specifice florei locale, prețul de export nefiind însă unul suficient de atractiv încât să asigure o linie comercială către Europa. În perioada anilor 1920, situația aprovizionării s-a îmbunătățit. Toyo Kogyo abandonează dopurile de plută, eliminând cuvântul ”Cork” din denumire, și își reorientează activitatea în domeniul ingineriei.

Din anul 1930 începe istoria automobilelor Mazda

Primul proiect realizat în 1930 a fost un triciclu cu motor care a început să fie produs în serie sub numele de Mazda-GO un an mai târziu. Este numit după zeul antic persan al luminii, Ahura Mazda. Japonezii văd în el un simbol al originii comune a culturilor estice și vestice. Acest nume a fost ales și datorită similitudinii cu numele președintelui companiei - Jujiro Matsuda. Vehiculul de sarcină a avut atât de mult succes încât în 1936 Toyo Kogyo își prezintă noul logo: M-ul stilizat vine de la Mazda iar aripile simbolizează dinamica companiei. Regiunea Hiroshima este alegerea ideală pentru un producător de automobile. Oțelăriile locale și constructorii de nave furnizează companiei Toyo Kogyo materiale și personal. În 1940 este prezentat primul prototip de mașină , dar venirea celui de-Al Doilea Război Mondial împiedică începerea producției în serie. Compania este implicată în industria de apărare japoneză. Bombardamentul atomic de la Hiroshima a însemnat oprirea temporară a fabricației de automobile din regiune. Abia în 1950 încep să fie din nou fabricate camioane cu trei sau patru roți.

Numai după 15 ani de la sfârșitul celui de-Al Doilea Război Mondial Mazda prezintă o nouă mașină

Mazda 5 VorderansichtMazda 5 vedere din lateral Noul început în producția de automobile debutează abia în anul 1960. Primul model este o mică mașină cu două locuri R360 , care poate fi dotată la cerere cu transmisie automată. Tocmai din acest motiv, R360-ul a fost foarte căutat de persoane cu handicap. În același timp, se poartă negocieri cu producătorul auto german NSU – care 9 ani mai târziu a fuzionat cu Audi – pentru obținerea unei licențe pentru motorul Wankel. Rezultatul a fost Mazda 110 S Cosmo, prima mașină cu un motor Wankel cu două rotoare, iese în 1967 de pe banda de producție. Toyo Kogyo începe să producă cu succes pentru export. Încă din 1967 mașinile lor se pot găsi în Europa, iar din 1970 începe și vânzarea în SUA. În Germania, modelele Mazda au fost dinponibile abia în 1972, iar acum compania ocupă locul 10 în topul celor mai mari producători auto. În 1984 are loc redenumirea definitivă a firmei în Mazda Motor Corporation – în japoneză: Matsuda K.K. Punctul culminant al anului 1989 a fost lansarea modelului MX. 5. Roadster-ul a stârnit admirație și a constituit coloana vertebrală a gamei Mazda.

40 de ani de cooperare Mazda-Ford

Mazda 6 vedere din fata Între anii 1970 și 2010, Mazda colaborat îndeaproape cu grupul de automobile Ford. Problemele financiare de la sfârșitul anilor 1960 au dus la asocierea cu americanii. Colaborarea a dus la crearea unor platforme și la asistență pentru dezvoltarea de noi modele. După sfârșitul crizei financiare din 2008, ajutorul celor de la Ford s-a redus semnificativ. Mazda și-a folosit propriile resurse și s-a concentrat pe segmentele de succes, cum ar fi SUV-urile și decapotabilele.

Modelul iconic Mazda: MX-5 a revitalizat o întreagă clasă auto

Prima generație MX-5 Mazda reprezintă pentru pasionații de mașini second-hand, modelul emblematic clasic. Ce alt model se poate mândri cu faptul că este responsabil pentru revitalizarea unei întregi clase auto – în cazul acesta, Roadster-ul – care se afla pe patul de moarte? Mașina sport a realizat până acum aproape 950.000 de vânzări, iar in ziua de azi este recunoscută ca cel mai de succes Roadster. Secretul succesului său: “Jimba Itai” – uniunea dintre cal și călăreț. MX-5 oferă o experiență auto autentică și plăcută. Tracțiune pe față cu motor poziționat pe spate, caroseria ușoară, design-ul sportiv cu două faruri pliabile frapante – toate aceste elemente întrunite fac ca MX-5 să fie un hit. Toate aceste aspecte nu exclud un preț bun, pe care Mazda îl oferă și în ziua de azi. Astfel, modelele second-hand îngrijite bine, din prima generație, pot fi obținute la un preț avantajos. Generația MX-5 Perioadă de fabricație Putere motor Viteză maximă
Tip NA 1989-1998 115-130 CP 185-197 km/h
Tip NB 1998-2005 110-139 CP 190-208 km/h
Tip NC 2005-2015 126-160 CP 200-215 km/h
Tip ND 2015 131-160 CP 204-214 km/h