Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
peugeot-l.jpg

Peugeot

Peugeot activează în industria auto de mai bine de 125 de ani. Compania are sediul la poalele munţilor Vosges, fiind unul din cele mai vechi branduri de automobile existente. Ca parte a Grupului PSA, leii de la Sochaux, împreună cu brandul-soră Citroën, deţin numărul doi pe plan european în topul producătorilor de automobile - doar Volkswagen a vândut mai multe maşini. Brand-ul combină în mod unic decenii de tradiții și inovații : în 1929 emblema centrală a fost introdusă prima dată. În același timp, primul motor diesel montat pe o mașină de producție franceză vine tot de la Peugeot. Pe piaţa maşinilor de ocazie există, de asemenea, oferte foarte avantajoase. Și pe bună dreptate, pentru că în plus față de prețurile reduse, vehiculele Peugeot conving prin confort şi calificative maxime obţinute în mod regulat la testele de siguranță.

Două modele Peugeot încântătoare ca oferte de ocazie

Peugeot 108 von vorn Peugeot 108 von innen Unii consideră că maşinile Peugeot s-au bucurat de atât de mult succes tocmai datorită preţurilor mici. Cu toate acestea, prețul relativ scăzut este doar unul din multele motive. Motoarele puternice sunt prilej de mândrie, deoarece acestea consumă mai puțin decât cele ale concurenței de la Wolfsburg sau Sindelfingen. Multe accesorii suplimentare sunt oferite standard în versiunea de bază; încă un lucru demn de menţionat este că francezii nu fac rabat asupra siguranței. Cu un design distinctiv, Peugeot prezintă garanția că autovehiculele uzate și cele noi deopotrivă au o valoare ridicată pe piaţa auto. Peugeot 308 : prima generaţie a modelului Peugeot 308 a fost produsă până în 2012. Aceasta convinge printr-un design expresiv: se caracterizează prin farurile alungite și o grilă frontală mare. Interiorului atrăgător îi este adăugat un portbagaj relativ generos cu o bună vizibilitate. Motorizarea pornește de la 90 CP; graţie celor 200 CP, modelul 308 GTI poate face faţă cu succes într-un duel cu varianta compactă de la VW. Este oferit, de asemenea, un confort suplimentar: în timp ce alți producători oferă controlul automat al vitezei (cruise control) şi aerul conditionat ca dotări opţionale, ambele sunt dotări standard pentru modelul 308. Peugeot 508 von vorn Peugeot 508 von hinten Peugeot 508 : timp de 19 ani, francezii nu au avut un model în segmentul mediu superior. Cu toate acestea, cu Peugeot 508, au reușit o revenire triumfală. În 2010 a fost lansat pe piață, iar patru ani mai târziu Peugeot i-a îmbunătățit aspectul sub forma unui bot mai ascuţit și faruri cu LED. Caracteristice sunt motoarele cu consum redus şi opţiunile deosebite la un preț relativ scăzut, de care Peugeot 508 beneficiază, de asemenea. Având motoare eficiente din punct de vedere al consumului, Peugeot dezvoltă motorul complet hibrid - unul din cele mai bune din clasa sa. Peugeot 207 : maşină de clasă mică, aparută în 2006, ca succesoare a modelului 206, un predecesor greu de îmbunătăţit, a fost fabricată până în 2012, ulterior acestei date fiind produs modelul 208. Cu toate acestea, până în prezent, Peugeot 207 este unul din cele mai populare modele printre amatorii de mașini second hand. Cumpărătorii apreciază Peugeot 207 în special pentru calitățile fermecătoare de mașină de oraș. În scaunele capitonate și confortabile, timpul de așteptare la semafor se scurge în zbor, iar motoarele de până la 174 CP asigură o depășire în siguranţă pe şosea. În plus, prețul este unul corect: modele bune standard sunt oferite la prețuri convenabile.

Sub semnul Leului: Istoria producătorului auto Peugeot

Peugeot 3008 von der Seite Peugeot 3008 von vorn Istoria oficială a Peugeot a început în 1810. În acest moment, frații Jean-Frédéric și Jean-Pierre Peugeot şi-au extins afacerea familiei în Herimoncourt, la o turnătorie de fier. Anterior, familia Peugeot şi-a asigurat traiul cu o presă de ulei, o tăbăcărie și o vopsitorie. Acum, ei începuseră producţia de bunuri din fier de toate tipurile, cu atât succes încât câțiva ani mai târziu au putut construi mai multe fabrici. 1858 - Leul a fost înregistrat ca marcă comercială. În secolul al XIX-lea, Peugeot a devenit cunoscut mult dincolo de granițele naționale ale Franței pentru produse de calitate ca râșnițe de piper și cafea - pe care Peugeot încă le produce. La sfârșitul secolului al XIX-lea, Armand Peugeot a realizat potențialul pe care îl avea industria incipientă auto, dirijând compania mai receptivă la dezvoltarea și fabricarea de autovehicule. Primul prototip a fost Serpollet, un triciclu acționat cu abur, având un motor cu ardere tip 2 Daimler. Producția de masă a început la Peugeot încă din 1896 , marele succes nelăsându-se mult aşteptat. În 1912 a fost construită fabrica din Sochaux. Deși inițial planificată pentru producția de camioane, autoturismele au fost fabricate în serie, după sfârșitul primului război mondial. În 1929 a fost prezentată prima maşină de clasă mică, 201, primul model cu emblema caracteristică în mijloc. A avut atât de mult succes încât a stabilit reputația Peugeot de constructor auto remarcabil. După încheierea celui de Al Doilea Război Mondial, a început reconstrucţia Peugeot. Modele noi, cum ar fi 203 și 403 s-au bucurat de foarte mare succes în perioada postbelică, alături de modelul 404, care a atins în timpul anilor 1960 în Europa și în ţările francofone din Africa cifre importante în materie de vânzări. Beneficiind de o situaţie financiară mai bună, Peugeot a reuşit în 1974 să îi preia pe rivalii de la Citroën, aceştia regăsindu-se în acel moment pe punctul de faliment. Doi ani mai târziu, a apărut grupul PSA , care a preluat subsidiara europeană a grupului american Chrysler. "Împreună suntem mai puternici" - acesta este motto-ul numeroaselor noi modele Peugeot, Citroen şi Talbot (aşa au fost numite vehiculele din fosta filială Chrysler), dezvoltate pe o platformă comună. Efectul cumulativ a început să apară câțiva ani mai târziu, când Peugeot a reuşit din nou să producă profit. De atunci, Peugeot International operează mai multe fabrici care produc şi modelele Citroën: : Țara Oraș Număr de angajați Modele produse
Franța Mulhouse 9.400 Peugeot 206, Peugeot 308
Franța Poissy 6.000 Peugeot 207, Peugeot 208
Franța Rennes 6.900 Peugeot 407, Peugeot 508
Franța Sochaux 12.000 Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008
Spania Madrid 2.200 Peugeot 207
Spania Vigo 7.500 Peugeot Partner
Portugalia Mangualde 900 Peugeot Partner
Slovacia Trnava 3.000 Peugeot 207, Peugeot 208
Argentina Buenos Aires 4.700 Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Peugeot Partner
Brazilia Porto Real 2.900 Peugeot 207
Peugeot 5008 von hinten Peugeot 5008 von vorn În acelaşi timp, acest fapt arată că Peugeot este unul dintre producătorii auto care cooperează foarte strâns cu alți producători. Există colaborări cu Fiat în sectorul vehiculelor comerciale, împreună cu Renault a fost dezvoltat un motor V6 şi cu Ford un motor diesel. Din 2001 a demarat un joint-venture cu Toyota. Peugeot 107 şi Citroen C1 sunt exemple de modele gemene cu Toyota Aygo. Peugeot colaborează cu Mitsubishi în gama SUV-Bereich şi cu General Motors are o alianță strategică. Colaborează cu BMW pentru echipamente speciale, mașina sport RCZ fiind echipată cu motoare furnizate de producătorul bavarez. Până și în domeniul de inovații Peugeot se bucură de o dezvoltare constantă , în piaţa auto second-hand apărând deja, spre exemplu: motorul micro-hibrid e-HDI sau unitatea pur electrică iOn, ambele dezvoltate de Peugeot, care au produs senzație internațională. Peugeot RCZ Peugeot RCZ pe pagină

Trei mașini clasice Peugeot: un model decapotabil şi două coupe-uri

Decapotabilele şi coupe-urile - ca nici un alt design, aceste două stiluri de caroserie sunt sinonime cu bucuria dezlănțuită, luxul sofisticat - și un pic de stil de viață ca la Hollywood. De la mijlocul anilor 1930, Peugeot este un deschizător de drumuri în moda acestui domeniu. Oldtimer, maşina cu forme îndrăznețe și numeroase inovații, cum ar fi o capotă metalică rigidă retractabilă - acestea sunt modele fără vârstă. Cu toate acestea, Cabrios şi Coupés nu sunt mașini considerate doar de o mână de oameni bogaţi. Numeroase modele Peugeot produse în serie şi-au găsit calea către clienți. Vă prezentam trei decapotabile clasice şi coupe-uri de la Peugeot, care se numară în continuare printre favorite. Peugeot 403 a scris istorie în televiziune ca vehicul de serviciu al inspectorului Colombo, cel care care a investigat zeci de ani crime din înalta societate la volanul unui Peugeot 403 decapotabil. Dar modelul din gama medie este mai mult decât un Requisite ușor şifonat: este, de asemenea, un clasic al istoriei automobilelor. Cu acest model, Peugeot a reușit în perioada 1955-1967 să se apropie de Mercedes şi Rolls-Royce, în ceea ce privește calitatea. Prima maşină de serie echipată cu motor diesel francez, Peugeot 403, s-a dovedit a fi potrivită pentru producția de masă. La momentul de vârf, acest model Peugeot a fost preferat ca variantă ideală pentru cei care-şi doreau o mașină, ceea ce îl făcea să poată concura la preţ cu modelele Mercedes. Fiind dotat cu scaune sofisticate glisante şi rabatabile alese cu grijă - de la limuzină şi camionete combi, până la modelul lui Colombo sau modele 403 de familie, cu 7 locuri – a existat varianta potrivită pentru toată lumea. În versiunea coupé a modelului Peugeot 504 s-au îngemănat nu numai inima unui leu, dar şi temperamentul unui cal de curse. Un pic, cel puțin. Pentru proiectantul Pininfarina Cambiano din nordul italian, Peugeot au fost și sunt mai atrăgătoare decât Ferrari, Alfa Romeo sau Maserati. Prezentat în 1969, 504 Coupé, continuă tradiția marilor decapotabile şi coupé-uri Peugeot. Dar, fiind lansată pe piață ca o maşină sport italiană, coupe-ul rămâne totuşi cu roţile pe pământ. În timp ce Pininfarina a proiectat corpul şi ansamblul, Peugeot a executat asamblarea finală la uzina mamă din Sochaux: un motor de 1,8 litri, cu patru cilindri, robust și fezabil, ulterior urmat de un V6 de 2.7 litri care produce 136 CP pe străzi. Până în prezent, stilul elegant al italienilor a rezistat timpului, numai scaunele dure ale Peugeot necesită un mic exerciţiu de obişnuinţă. Peugeot 407 Coupé este ultimul model de succes în acest stil de caroserie Peugeot. Începând cu anul 2011 este disponibil numai ca mașină de ocazie, producția fiind ulterior încheiată. Premiera oficială a fost în 2005. În timp ce modelele 407 coupé au fost echipate în primii patru ani cu motoare pe benzină, restul liniei de producție ce a urmat a echipat mașini numai cu motoare diesel puternice. Impunătoarea versiune bi-turbo a fost produsă cu 204-240 CP. Pentru critici, designul grilei radiatorului a fost perceput ca fiind prea agresiv, neoriginal, conturul său fiind prea accentuat. Dar, printre cunoscători, modelul se bucură de o mare apreciere. Coupé-ul Peugeot 407 este apreciat pentru aspectul său elegant, tracțiunea sigură chiar și la viteze de 240 km/ h, în timp ce dinamica bună, servodirecția foarte confortabilă își câștigă partea lor de apreciere. În cele din urmă, mașina convinge cu un interior îngrijit, având un design plăcut și elegant.